Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  و به نقل از رویترز، شوان بایلی کاندیدای شهرداری لندن اعلام کرد در صورتی که قرار باشد بازی‌های المپیک توکیو به شهر دیگری منتقل شود، لندن این آمادگی را دارد تا بازی‌ها را برگزار کند.

شیوع ویروس کرونا باعث کشته شدن ۲ هزار نفر در چشین و بیش از ۷۴ هزار نفر در جهان به آن مبتلا شده‌اند که همین موضوع تغییراتی را در رویدادهای مختلف در آسیا به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک توکیو یک کارگروهی را برای همکاری با سازمان‌های بهداشتی جهانی و پاسخگویی به این مشکلات تشکیل داده در حالی که کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده به گفته سازمان بهداشت جهانی هیچ موردی برای لغو یا تعویق بازی‌ها وجود ندارد.

در ژاپن صدها نفر به این ویروس آلوده شده‌اند که کشته شدن ۲ مورد در یوکوهاما تاکید شده است به همین دلیل این نگرانی وجود دارد که ممکن است این رویداد جهانی بزرگ برگزار نشود.

ترامپ سفر به المپیک توکیو را مورد بررسی قرار می‌دهد

لندن که میزبانی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ را برعهده داشت حالا اعلام کرد در صورتی که لازم باشد می‌تواند بازی‌های ۲۰۲۰ را هم برگزار کند.

بایلی در این خصوص در توییتر خود نوشت: ما زیرساخت‌ها و تجربه این بازی‌ها را داریم. به خاطر شیوع ویروس کرونا، ممکن است دنیا به عمل ما نیاز داشته باشد. لندن می‌تواند در المپیک ۲۰۲۰ میزبان باشد. اظهارات وی باعث شده تا رسانه‌های ژاپنی آن را بازنشر کنند.

کاربران مختلف نیز به این صحبت‌های نامزد شهرداری لندن واکنش نشان داده‌اند. یکی از کاربران در این خصوص پاسخ داده است: چطور جرات می‌کنی؟ ژاپن را از المپیک محروم نکنید. یکی دیگر از کاربران هم نوشته لندن می‌تواند گزینه خوبی برای پشتیبانی باشد.

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو هنوز به این صحبت‌ها واکنشی نشان نداده و آنها به دنبال پیدا کردن راه‌های ضروری برای مقابله با مشکل هستند.

انتخاب شعار رسمی المپیک توکیو کد خبر 485516 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو المپیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو المپیک بازی های المپیک المپیک توکیو بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس باخ: روسیه و اوکراین المپیک را تحریم نمی‌کنند

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که روسیه و اوکراین بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ را تحریم نمی‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه؛ توماس باخ گفت: بحث در مورد پذیرش ورزشکاران روسیه برای شرکت در المپیک 2024 به پایان رسیده است، طرف‌های روسیه و اوکراین این رقابت‌ها را تحریم نمی‌کنند. در مجمع عمومی ANOC در سئول، تنش‌هایی احساس شد و هر دو طرف تهدید به تحریم شدند. نظرات همچنان متفاوت است؛ برخی می‌گویند ما با تحریم‌ها علیه کسانی که منشور المپیک را نقض کرده‌اند، خیلی فراتر رفته‌ایم و برخی دیگر می‌گویند ما به اندازه کافی پیش نرفتیم.

احتمال لغو مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس

رئیس IOC  افزود: اگر هر دو طرف صددرصد راضی نباشند، تصمیم درستی گرفته‌اید. اگر یک طرف خوشحال بود و طرف دیگر به شدت ناراضی، آن وقت با مشکلات واقعی مواجه می‌شدیم. اکنون می‌توانیم با اطمینان کامل بگوییم که این بحث به پایان رسیده و همه ما برای بازی‌های باشکوه المپیک در پاریس گردهم خواهیم آمد. IOC تحریم‌هایی را علیه کسانی که منشور المپیک را نقض می‌کنند اعمال می‌کند و از کسانی که منشور المپیک را نقض نمی‌کنند، چه ورزشکار و چه کمیته ملی المپیک، محافظت خواهد کرد.

المپیک تابستانی پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. در پایان سال 2023، IOC پذیرش ورزشکارانی از روسیه و بلاروس در المپیک 2024 را در وضعیت بی‌طرف در رشته‌های انفرادی با رعایت تعدادی از معیارها اعلام کرد. این کمیته همچنین روس‌ها و بلاروس‌ها را از شرکت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌ها منع کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان روشن شدن مشعل المپیک پاریس
  • توماس باخ: روسیه و اوکراین المپیک را تحریم نمی‌کنند
  • ژاپن کمک‌های مالی به آنروا را از سر می‌گیرد
  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ببینید | ۵ پرش ارتفاع تاریخی در بازی ‌های المپیک
  • ۵ پرش ارتفاع تاریخی در بازی‌های المپیک
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • 41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)