Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، توضیح مدیریت روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس به دنبال انتشار برخی از شایعات به ویژه تصویری که نشان از قرار دادن میله‌هایی در جوار مضجع شریف دارد بدین شرح است:

ضریح مطهر همواره و در برخی از شب‌ها ضد عفونی می‌شود که در این ایام برای رعایت بیشتر بهداشت عمومی تعداد آن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیز گرد ضریح مطهر به شکل موقت میله‌هایی قرار داده شد تا خادمان بارگاه حضرت، ضریح مطهر را ضد عفونی کنند و اکنون زائران به صورت عادی در حال زیارت ضریح هستند.

اکنون نیز بخش‌های مختلف همچنان بدون هیچ مشکل و وقفه‌ای به صورت عادی درحال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

لازم به ذکر است، زائران و مجاوران حرم مطهر اخبار رسمی این آستان مقدس را فقط از کانال رسمی و پایگاه خبری آستان دنبال کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه خدمت رسانی روابط عمومی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدرزاده آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی و مراسم احیاء را برگزار خواهد کرد.

مراسم شب ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای حسن شالبافان آغاز می‌شود و سخنرانی و آیین احیاء شب قدر نیز توسط آیت‌الله حسینی خراسانی برگزار خواهد شد.

مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی سلحشور و سخنرانی و مراسم احیاء توسط آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری دنبال خواهد شد.

مراسم هر سه شب قدر از شبکه دو سیما، شبکه استانی قم و شبکه‌های مجازی به‌صورت زنده پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • قم میزبان زائران اهلبیت + فیلم
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان
  • ۲۵ هزار نفر در شب میلاد امام حسن (ع) مهمان سفره بانوی کرامت شدند
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان