Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@23:45:12 GMT

توضیح هواپیمایی ماهان درباره پرواز به چین +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۰۰۰

توضیح هواپیمایی ماهان درباره پرواز به چین +تصاویر

شرکت هواپیمایی ماهان عصر امروز پنجشنبه در صفحه اینستاگرام خود خبر داد: پرواز‌های هواپیمایی ماهان در چند روز اخیر به مقصد چین به درخواست دولت جمهوری اسلامی ایران، برای ارسال کمک‌های بشر دوستانه، با رعایت تمام نکات ایمنی بوده است.

همچنین پرواز‌های مسافری هواپیمایی ماهان به مقصد چین، از چند هفته پیش لغو شده است و تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری امروز به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: هیچ پرواز مسافری به چین از زمان صدور دستور توقف پرواز‌ها تاکنون، انجام نشده است.

پرواز‌های مستقیم بین ایران و چین و بالعکس به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور از ۱۱ بهمن ۹۸ به دستور معاون اول رئیس‌جمهور به صورت موقت تعلیق شد.

همزمان با اعلام فوت دو نفر در ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، آمار‌های رسمی نشان می‌دهد تا صبح امروز پنجشنبه ۲ هزار و ۱۳۱ تن در جهان به دلیل ابتلا به این بیماری که رسما به نام کووید ۱۹ (COVID-۱۹) شناخته شده است جان خود را از دست داده اند.

تا بامداد امروز پنجشنبه ۷۵ هزار و ۲۰۴ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۷۴ هزار و ۶۷۹ تن آن‌ها در چین هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا هواپیمایی ماهان ویروس چینی چین سازمان هواپیمایی ویروس کرونا در ایران پارسی خبر هواپیمایی ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی

به گزارش نابناک، رسیدگی به این پرونده از فروردین ماه سال گذشته به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی در حاشیه اتوبان باقری آغاز شد. در این درگیری که مرد جوانی به نام حمید از ناحیه گردن چاقو خورده و به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

با مرگ مرد جوان ماموران به تحقیق پرداختند و دریافتند حمید از مدتی قبل با یکی از دوستانش به نام احسان درگیر بوده و بار‌ها در فضای مجازی با هم کل کل کرده بودند.

ردیابی متهمان

با افشای این ماجرا احسان ۲۸ ساله ردیابی بازداشت شد و به درگیری خونین با حمید اعتراف کرد، اما مدعی شد ضربه‌ای به قربانی نزده و ۲ نفر از دوستانش به نام‌های ماهان و پدرام که همراه وی بوده‌اند حمید را کشته‌اند.

با اطلاعاتی که این مرد به ماموران داده بود ۲ دوستش ردیابی و بازداشت شدند و به درگیری خونین اعتراف کردند.

بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته نشان می‌داد در درگیری خونین ماهان و پدرام چاقو در دست داشته و ضربه‌های کشنده را به قربانی زده اند.

به این ترتیب برای ماهان و پدرام به اتهام مشارکت در قتل و برای احسان به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آن‌ها از خود دفاع کردند.

در ابتدا پدر و مادر حمید درخواست قصاص را مطرح کردند.

 

سپس احسان به اتهام معاونت در قتل روبه روی قضات ایستاد و گفت: من مید را از قبل می‌شناختم و با او اختلاف داشتم. ما قبلاً چند بار در فضای مجازی با هم کل کل کرده بودیم. آخرین بار من به همراه ماهان و پدرام مشروب خورده و مست بودیم. سپس به جگرکی رفتیم و غذا خوردیم. در راه بازگشت یکباره حمید را دیدم که مقابل یک کافی شاپ ایستاده بود. من از دوستانم خواستم تا او را گوشمالی دهیم. اما باور کنید اصلاً راضی به مرگش نبودم و از دوستانم نخواسته بودم او را بکشند.

وی ادامه داد: ما پلاک ماشین را کج کردیم تا پلاک خودرو قابل شناسایی نباشد. سپس مقابل در کافی شاپ توقف کردیم به سمت حمید حمله ور شدیم. من فقط می‌خواستم او را ادب کنم. اما نمی‌دانستم دوستانم چاقو دارند و او را می‌زنند. من از دوستانم نخواسته بودم او را بکشند. به همین خاطر اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم.

وقتی ماهان در جایگاه ویژه ایستاد گفت:احسان دوست صمیمی ام بود و وقتی با حمید روبرو شد گفت می‌خواهد او را گوشمالی دهد. به همین خاطر ما هم به سمتش حمله ور شدیم. من چاقو کشیدم و چند ضربه به او زدم. اما باور کنید ضربه‌ها کاری نبود و هرگز فکر نمی‌کردم موجب مرگ او شود.

پدرام نیز گفت: من به خاطر دوست صمیمی‌ام به قربانی حمله کردم. ولی چون مست بودم چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم و نمی‌دانم چند ضربه به او زدم. من با حمید اختلافی نداشتم و نمی‌خواستم او را بکشم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

دیگر خبرها

  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • بازدید سرکنسول روسیه از باغ جهانی شاهزاده ماهان کرمان
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت