Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@05:32:35 GMT

۳ سال و ۴ ماه زندان برای مشاور پیشین دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۱۴۲

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، دادگاه فدرال امروز -‌پنج‌شنبه- «راجر استون»، از مشاوران قدیمی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را به سه سال و چهار ماه زندان محکوم کرد. یکی از اتهام‌های استون در این دادگاه ایجاد اخلال در مسیر اجرای قانون و دورغ‌گویی در رابطه با تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی این دادگاه هنگام قرائت این حکم گفت: «استون به‌خاطر ایستادگی و حمایت از رئیس‌جمهور محاکمه نشد. او به‌خاطر لاپوشانی اقدام‌های رئیس‌جمهور محاکمه شد.»

وی افزود: «تحقیقات درباره او هیچ نکته ناعادلانه، کذب یا شرم‌آوری نداشت.» اشاره قاضی به اظهارات پیشین ترامپ درباره این دادرسی است.

قاضی دادگاه در ادامه گفت که استون «خوب می‌دانسته که دارد چه می‌کند.»

 

 


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ راجر استون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود

رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا، پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به تل‌آویو را نتیجه ضعف آمریکا توصیف کرده است.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ امروز (یکشنبه) در یک راهپیمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا به پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد وی با همدردی با صهیونیست‌ها در انتقاد از عملکرد دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفت «مردم اسرائیل تحت حمله قرار گرفتند و این به این دلیل است که ما ضعف بسیار زیادی نشان دادیم».

اظهارات ترامپ پس از پاسخ نظامی ایران به اسرائیل درست چند روز پیش پس از آن مطرح شد که در انتقاد از بایدن گفته بود «ما رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌تواند دو جمله را کنار هم ردیف کند. رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌داند چه غلطی می‌کند و احتمالاً در یک جنگ جهانی قرار خواهیم گرفت».

دیگر خبرها

  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • حکم اعدام یک زندانی دیگر در آمریکا اجرا شد
  • درخواست ترامپ برای تعویق برگزاری دادگاه رد شد
  • ترامپ: شاید به جنگ‌جهانی برسیم/ بایدن نمی‌داند چه غلطی می‌کند!