Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:56:58 GMT

قتل شوهر پس از یک دوره شکنجه های پلید + عکس / آمریکا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۱۹۰

قتل شوهر پس از یک دوره شکنجه های پلید + عکس / آمریکا

حوادث رکنا: زن آمریکایی شوهرش را پس از یک دوره شکنجه به قتل رساند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک استاد اقتصاد در آمریکا به جرم قتل شوهرش دستگیر و زندانی شد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم 41 ساله پس از یک دوره شکنجه پلید شوهرش موجب مرگ دردناک مرد بیچاره شد.

سخنگوی پلیس در خصوص این قتل عنوان کرد که متهم زمانی که قصد پنهان کردن جسد شوهرش را داشت توسط همسایه ها که شاهد حمل و نقل جسد بودند دستگیر و به اداره پلیس تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر متهم بدون قرار وثیقه در زندان است تا پس از بازجویی و اعتراف به چگونگی وقوع قتل جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا اقتصاد جرم قتل زندانی شکنجه پلیس زندان اخبار حوادث قتل معلم شکنجه شوهر عکس قم کرونا عکس فیلم اخبار تهران ویروس بیمارستان حوادث تهران ایران بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فوتبالیست لیگ برتری پس از گزارش به پلیس، به اتهام تجاوز دستگیر شدند. سان گزارش داد این دو فوتبالیست که نامشان فاش نشده از یک باشگاه هستند و در آخر هفته دستگیر شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس با یک بازیکن 19 ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

بازیکن دیگر که او هم 19 ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت:"افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد 19 ساله ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد 19 ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

سخنگوی این باشگاه که سان نام آن را فاش نکرده، در این خصوص گفت:"از آنجایی که این موضوع اکنون توسط پلیس در دست بررسی است، باشگاه در این مرحله اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد."

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد