Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبگاه شبکه خبری بلومبرگ گزارش داده مقام‌های دولت ترامپ در حال انجام رایزنی‌هایی در خصوص احیای کارزار ناکام‌مانده خود برای برکناری مادورو از قدرت است. 

طبق این گزارش، دولت ترامپ در صدد است برخی از اعضای حزب حاکم را مجاب کنند موقتاً اقدام به تقسیم قدرت با سران مخالفان کنند. 

دولت آمریکا سال گذشته راهبرد مشابهی را دنبال کرد و تلاش کرد «خوان گوایدو»، رئیس مجمع ملی ونزوئلا را به قدرت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تلاش شامل یک قیام ناکام در روز ۳۰ آوریل بود. 

اما برخی از مقام‌های دولت ترامپ اکنون فکر می‌کنند با تشدید تحریم‌ها این طرح شانس بهتری برای پیروزی خواهد داشت. 

بلومبرگ نوشته دولت ترامپ اخیراً تلاش‌ها برای عزل مادورو از قدرت و جلب حمایت بین‌المللی از گوایدو تشدید کرده است. روز سه‌شنبه واشنگتن یکی از واحدهای یک شرکت بزرگ نفتی روسیه را بابت ارتباط با دولت مادورو هدف تحریم قرار داد. 

سال گذشته دولت آمریکا تلاش کرد با موافقت برای اعطای قدرت به افرادی دیگر در داخل دولت مادورو این دولت را سرنگون کند. اما گفته می‌شود برخی از مقام‌های دولت ونزوئلا در لحظه پایانی توافقات را بهم زدند. 

منابع مطلع به بلومبرگ گفته‌اند در سفری که گوایدو اخیراً به واشنگتن داشته مقام‌های ارشد آمریکایی با او درباره طرح جدید گفت‌وگو کرده‌اند. 

310311

کد خبر 1354683

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ونزوئلا دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند