Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: همه تمهیدات، اقدامات اولیه و آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده و اقلام انتخاباتی مورد نیاز به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها حمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیچ گونه مشکلی در امر پشتیبانی و مسائل مربوط به انتخابات در هیچ یک از شهرستان‌های استان وجود ندارد.

وی افزود: ۴۷ هزار نفر در ۱۶۸۹ شعبه در سراسر سیستان و بلوچستان امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

زینی وند اظهارداشت: فردا جمعه دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای‌گیری در همه شعب اخذ رای استان، راس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال نسبت به انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی شعب اخذ رای را در استان ۱۰ درصد افزایش دادیم و دلیل آن دسترسی آسان و با سهولت شهروندان در همه نقاط استان به شعب اخذ رای بوده تا با کمترین طی طریق امکان دسترسی به صندوق‌ها را داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امسال فرآیند احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود بنابراین افراد واجد شرایط رای دادن علاوه بر شناسنامه، کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.

زینی وند در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه در ادوار گذشته بر اساس قوانین موجود انتخابات اگر بعد از ساعت ۲۴ روز رای گیری نیز افرادی در شعب اخذ رای حضور داشتند، امکان اخذ رای آنان وجود داشت، اما امسال با توجه به الکترونیکی شدن فرایند احراز هویت دستگاه هوشمند رأس ساعت ۲۴ غیر فعال می‌شود لذا توصیه می‌گردد؛ شهروندان رای دادن را به ساعات پایانی شب موکول نکنند چرا که حتی در صورت حضور در شعب، از امکان رای دادن محروم خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس 98 انتخابات مجلس یازدهم سیستان و بلوچستان شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار سیل زده بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج