Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس ستاد انتخابات استان سیستان وبلوچستان گفت: همه تمهیدات، اقدامات اولیه و آموزش های لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده و اقلام انتخاباتی مورد نیاز به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارسال شده است.

علی زینی وند با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در امر پشتیبانی و مسائل مربوط به انتخابات در هیچ یک از شهرستان های استان وجود ندارد افزود: ۴۷ هزار نفر در  یکهزارو ۶۸۹ شعبه در سراسر سیستان و بلوچستان امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهارداشت: جمعه دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای‌گیری در همه شعب اخذ رای استان، راس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال نسبت به انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی شعب اخذ رای را در استان ۱۰ درصد افزایش دادیم و دلیل آن دسترسی آسان و با سهولت شهروندان در همه نقاط استان به شعب اخذ رای بوده تا با کمترین طی طریق امکان دسترسی به صندوق ها را داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امسال فرآیند احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی انجام می شود بنابراین افراد واجد شرایط رای دادن علاوه بر شناسنامه، کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.

زینی وند در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه در ادوار گذشته بر اساس قوانین موجود انتخابات اگر بعد از ساعت ۲۴ روز رای گیری نیز افرادی در شعب اخذ رای حضور داشتند، امکان اخذ رای آنان وجود داشت اما امسال با توجه به الکترونیکی شدن فرایند احراز هویت دستگاه هوشمند رأس ساعت ۲۴ غیر فعال می شود لذا توصیه می گردد؛ شهروندان رای دادن را به ساعات پایانی شب موکول نکنند چرا که حتی در صورت حضور در شعب، از امکان رای دادن محروم خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان انتخابات 98 سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت مدیریت شهری نقده قرار دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده گفت: شورای شهر به طور کامل از سرمایه‌گذاری در هر بخشی که به شورا مرتبط باشد، حمایت می‌کند.

سعید دیلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی در خصوص کلنگ‌زنی اولین هتل شهرستان نقده اظهار کرد: متقاضی ساخت هتل در نقده مجوز لازم از کمیسیون ماده ۵ را دریافت کرده، که نشان‌دهنده تأیید قانونی مدیران استانی برای تغییر کاربری زمین است.

وی افزود: تمام مکاتبات مربوط به ساخت هتل توسط شهرداری نقده انجام شده است و هیچ بهانه‌ای برای عدم صدور پروانه پذیرفتنی نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران اکنون در صدر اولویت‌های شورای شهر و شهرداری قرار دارد و هتل به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر شناخته شده است.

دیلمقانی یادآور شد: در گذشته، برخی از سرمایه‌گذاران در میانه راه ساخت هتل ناامید شده‌اند، اما اکنون سرمایه‌گذاری جدید با تأمین کامل هزینه‌ها، پروژه را پیش می‌برد و شورای شهر متعهد به حمایت از او است.

وی تأکید کرد: شهرداری باید فوراً نسبت به صدور پروانه اقدام کند، در غیر این صورت موضوع در اولین جلسه شورای شهر مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

دیلمقانی اطمینان داد که تمام اعضای شورای شهر از سرمایه‌گذار حمایت کامل خواهند کرد، حمایتی که شامل سرمایه‌گذاری در زمینه شهربازی نیز می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده خاطرنشان کرد: شورای شهر به طور کامل از سرمایه‌گذاری در هر بخشی که به شورا مرتبط باشد، حمایت می‌کند.

کد خبر 740206

دیگر خبرها

  • حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت مدیریت شهری نقده قرار دارد
  • نشست جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم
  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته