Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال عربستان در جدال همگروهی های ایران موفق شد قطر را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه روز نخست رقابت‌های بسکتبال انتخابی کاپ آسیا تیم‌های همگروه ایران یعنی عربستان و قطر به مصاف هم رفتند.

در این بازی که در شهر جده عربستان برگزار شد که تیم میزبان توانست حریف خود را ۶۸ و ۵۷ شکست دهد و نخستین هنانند ابران به نخستین پیروزی اش دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطری‌ها روز یکشنبه هفته آینده در تهران به مصاف تیم ملی کشورمان می رود.

ایران امروز پنجشنبه مقابل سوریه ۹۴ بر ۴۸ به پیروزی دست یافت. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال قطر عربستان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • باخت تیلور برنامه‌های یزدانی را به هم ریخت!
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد