Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:45:12 GMT

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در آبادان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۵۵۹

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در آبادان

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (پنح شنبه یکم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان سارق موبایل قاپ

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی هویت سارق مزبور را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت موبایل ۳ فقره کیف قاپی معترف و با حضور مالباختگان باسازی صحنه سرقت انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد، اظهار داشت: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی شهرستان آبادان دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش