Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی هیات اجرایی انتخابات، ۸۱ شعبه اخذ رای در دو بخش مرکزی و جلیل‌آباد در نظر گرفته شده است که از این تعداد، ۷۷ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار است.
وی افزود: در بخش مرکزی پیشوا، ۵۵ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار و در بخش جلیل آباد، ۲۲ شعبه ثابت و یک شعبه سیار برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسین و عوامل انتظامی کار برگزاری انتخابات را در شهرستان پیشوا بر عهده دارند که تمامی این افراد آموزش‌های تخصصی مربوط به انتخابات را دریافت کردند.
این مسئول  تأکید کرد: تلاش تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات بر این امر استوار شده که امور بر اساس قانون برگزار شود چرا که بر این باوریم، اجرای قانون زمینه حضور پرشور مردم را فراهم می‌کند.
فرماندار پیشوا با دعوت از حضور مردم در انتخابات گفت: شهرستان پیشوا، مبداء قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ است و مردم این دیار که کفن پوش جان خود در راه پیروزی انقلاب تقدیم اسلام کردند، بار دیگر با  حضور در انتخابات، از نظامی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست می‌کنند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، روز دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

برچسب‌ها حسین عباسی ورامین انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عباسی ورامین انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین عباسی ورامین انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار پیشوا، ظهر جمعه و در پی عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پس از اقامه نماز جمعه به امامت حسینی میر امینی امام جمعه، نمازگزاران به منظور اعلام حمایت از حرکت قهرمانانه رزمندگان اسلام و در رأس آن‌ها نیروهای نظامی کشورمان علیه رژیم جعلی صهیونیستی و در جهت محکومیت دوباره جنایات این خون‌خوارترین انسان‌های تاریخ، از حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.‌

بر اساس این گزارش این راهپیمایی با حضور سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، خیراندیش فرمانده سپاه شهرستان، مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار شهرستان پیشوا برگزار شد.

گفتنی است که این راهپیمایی پرشور در حمایت از پاسخ قاطع و قانونی سپاه پاسداران به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در حمله کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه اسلام صورت گرفت و مردم انقلابی شهرستان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.

کد خبر 6082553

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه در پیشوا در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق + فیلم
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست