Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس میرزایی ‌نیا روز پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا تعداد خبرنگاران و عکاسان کلانشهر اصفھان برای پوشش خبری این رویداد سیاسی را  ۱۳۰ نفر اعلام کرد و افزود : تمھیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در اصفھان اندیشیده شد و این استان اکنون صد در صد آماده برگزاری انتخابات پرشور و گسترده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: مردم فرھیخته دیار حماسه آفرین نصف جھان، جمعه تاریخ سازی را در دفتر زرین انقلاب اسلامی ماندگار خواھند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  برای پوشش اخبار این همایش ملی تمھیدات لازم برای همه رسانه ها اندیشیده شد، گفت: عوامل صدا و سیما  در قالب ۴۰۰ نفر اخبار انتخابات این استان را در مناطق مختلف استان به صورت خبری و تصویری و ارتباط مستقیم با شبکه‌ھای سراسری، ملی و فرا ملی پوشش خواھند داد.

میرزایی نیا خاطرنشان کرد: برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز اصفھان به نحو شایسته برای انعکاس حضور مردم شھید پرور استان در پای صندوق‌ھای رای انجام شد و هشت گروه خبری در شھر اصفھان و ۲۸ گروه در شھرستان‌ھای استان حضور مردم در انتخابات را انعکاس می‌دھند.

به گفته وی خبرنگاران در شھرستان‌ها که در ستادھای انتخابات مستقر نیستند و با ھماھنگی از چند شعبه گزارش های خبری تھیه می‌کنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان یادآور شد: خبرنگاران خارجی در این روز در قالب هشت گروه برای پوشش اخبار انتخاباتی استان اصفهان فعالیت دارند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا دوم اسفندماه برگزار می‌شود. استان اصفهان ۲۰ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

تعداد واجدان شرایط در استان افزون بر پنج میلیون نفری اصفهان سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان انتخابات انقلاب اسلامی صدا و سیما مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد