Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که تیم فوتبال اینتر پیروزی آسانی را تجربه کرد، شیاطین سرخ انگلیس به تساوی رضایت دادند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور رفت مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی تیم فوتبال منچستریونایتد و برتری اینتر آغاز شد.

 اینتر در خانه لودوگورتس به برتری 2 - صفر دست یافت و تا حدود زیادی خیالش بابت صعود را راحت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریکسن در دقیقه 71 اولین گلش را با لباس اینتر به ثمر رساند و لوکاکو در دقیقه 90 اختلاف را دوبرابر کرد. 

 در دیگر بازی مهم، منچستریونایتد در خانه بروژ به تساوی یک - یک رسید. پس از  اینکه دنیس در دقیقه 15 میزبان را پیش انداخت،مارسیال در دقیقه 36 گل تساوی منچستریونایتد را به ثمر رساند. در سایر دیدارها، اینتراخت فرانکفورت 4 - یک میهمانش، سالزبورگ را برد، کپنهاگن و سلتیک به تساوی یک - یک رسیدند، ختافه 2 - صفر آژاکس را از پیش رو برداشت، شاختار 2 - یک از سد بنفیکا گذاشت، اسپورتینگ لیسبون با برتری 3 - یک باشاک شهیر را بدرقه کرد و نبرد سویا و کلوژ با تساوی  یک - یک خاتمه یافت.

ژسوس و ایکاردی در رادار یوونتوس/ رئال مادرید به دنبال معاوضه یوویچ با مهاجم اینتر

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‎های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته 32 لالیگا اسپانیا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال 3 بر 2 بارسا را شکست داد. آندرئاس کریستنسن در دقیقه 6 گل اول بارسا را زد و وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند. فرمین لوپز مارین در دقیقه 69 گل دوم بارسا را زد و آبی اناری‌ها را دوباره پیش انداخت. لوکاس واسکز در دقیقه 73 گل دوم رئال را زد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد. جود بلینگام در دقیقه 91 گل سوم رئال مادرید را زد و بدین ترتیب رئال پیروز میدان شد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور