Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:29:13 GMT

پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۷۰۶

پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا

اینتر توانست در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لودوگورتس را شکست دهد اما منچستریونایتد برابر بروخه مساوی کرد.

به گزارش ایسنا، مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و اینتر و ختافه توانستند با پیروزی بازی های خود را به پایان رساندند.

در یکی از بازی‌های مهم منچستریونایتد به مصاف بروخه رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا امانوئل دنیس دروازه یونایتد را باز کرد اما آنتونی مارسیال در دقیقه ۳۶ نتیجه را برابر کرد.

اینتر با پیروزی دو بر صفر برابر لودوگورتس یک نتیجه خوب خارج از خانه کسب کرد. گل نخست بازی را کریستین اریکسن در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند و در دقیقه ۹۰ روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

ختافه با دو گل آژاکس را شکست داد و یک پیروزی ارزشمند در خانه خود کسب کرد. سویا که مهمان کلوژ بود به تساوی یک بر یک دست یافت.

اسپورتینگ لیسبون توانست ۳ بر یک باشاک شهیر را شکست دهد و به صعود به دور بعد نزدیک شود.  در دیگر بازی شاختار دونتسک ۲ بر یک بنفیکا را شکست داد‌. همچنین دو تیم کپنهاگن و سلتیک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

پر گل ترین دیدار امشب بین فرانفکورت و سالزبورگ برگزار شد که میزبان با نتیجه ۴ بر یک توانست حریف اتریشی اش را شکست دهد. کاماندا در این بازی هت تریک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق بازی آلمان و هلند

زی‌سان: این دیدار اگرچه دوستانه است، اما یک دیدار حساس و کلاسیک به شمار می‌رود. تیم ملی آلمان در بازی قبلی در ورزشگاه المپیک لیون توانست فرانسه قدرتمندترین تیم حال حاضر جهان را دو بر صفر شکست دهد و حالا در برابر هلند صف‌آرایی خواهد کرد. تیم ملی هلند نیز در بازی قبلی توانست چهار بر صفر تیم اسکاتلند را شکست دهد. نکته مهم حضور دوباره تونی کروس در ترکیب تیم ملی آلمان خواهد بود.

آخرین دیدار تیم هم دوستانه بود و در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد که در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

tags # تیم ملی آلمان سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی آلمان و هلند