Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@23:30:46 GMT

۱۰ راه ساده برای لاغر شدن

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۷۷۹

۱۰ راه ساده برای لاغر شدن

لاغری

رویداد۲۴ لاغر شدن و کم کردن وزن گاهی برای برخی افراد تبدیل به یک مشکل و دغدغه می‌شود، اما باید دانست که انجام هر کاری و حل هر مشکلی با راه‌های درست و کاربردی نتیجه بهتری خواهد داشت که در این بخش از سلامت نمناک به ۱۰ مورد از این کار‌ها اشاره می‌شود.

۱- بیشتر پروتئین بخورید؟!
حدود ۲۵ -۳۰% از کالری موجود در پروتئین در هر دوره هضم و گوارش سوخته می‌شود این درحالی است که این عدد برای کربوهیدرات‌ها تنها ۶ -۸% است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- حرکت‌های ترکیبی داشته باشید:
برای کاهش وزن تنها به سراغ ورزش‌هایی که برایتان انجام آن‌ها راحت‌تر است نروید بلکه ترکیبی از حرکات سخت را هم به تمرین ورزشی خود راه دهید.بیشتر بخوانید: خواص آب کرفس + بهترین زمان خوردن آن3- شوق و ذوق قرض بگیرید:
همیشه شروع کار کمی سخت است و داشتن شوق و ذوق برای ورزش مانند یک محرک عالی عمل می‌کند به همین دلیل برای شروع تماشایی فیلم‌هایی که ورزش و انجام تمرینات ورزشی در آن با هیجان دیده می‌شود توصیه می‌شود.


۴- بشقاب شامتان را خلوت کنید:
همانطور که قبلا گفته بودیم اصلا نباید شام را از وعده‌های غذایی خود حذف کنید بلکه باید رنگ و لعاب آن را تغییر دهید که به جای رنگ قرمز گوشت و لعاب و چربی از رنگ سبز سبزیجات استفاده کنید.

۵- سالادتان را در سرکه غرق کنید:
خوردن سالاد باید یک پایه ثابت وعده‌های غذایی شما باشد که اضافه کردن سرکه سیب به آن تاثیر فوق العاده خواهد داشت.

۶- تنبل نباشید:
نشستن در پای تلویزیون و یا کامپیوتر به خصوص بازی‌های کامپیوتری به دلیل شکل فیزیکی بدن در آن حالات افزایش سایز کمر و شکم را تشدید می‌بخشد.

۷- قبل از غذا آب بنوشید:
یک لیوان پر از آب اتاقک شکم شما را تا حدی پر کرده و جای خالی زیادی برای ورود غذا باقی نمی‌گذارد.

۸- دندان هایتان را بیشتر مسواک کنید:
محققان ژاپنی به تازگی دریافته اند که مردانی که دفعات مسواک زدن به دندان هایشان و زمان آن در آن‌ها بیشتر است لاغر‌تر هستند.

۹- هر روز صبحانه بخورید:
تحقیقات اساتید دانشگاه هاروارد و بوستون نتیجه‌ای جالب داشته که طبق آن افراد به خصوص کودکانی که صبحانه به طور مرتب مصرف نمی‌کنند ۳۵ تا ۵۰% بیتشر به اضافه وزن دچار می‌شوند.

۱۰- از غذا‌های بسته بندی شده دوری کنید:
تمام مواد غذایی که به صورت بسته بندی در واقع صنعتی تولید و عرضه می‌شوند با افزایش سریع قند خون قدرت شما برای ورزش و دویدن بهتر را تا حد قابل توجهی کم می‌کنند.   منبع: نمناک لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rK0 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سلامت لاغری سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب

کتاب «نویسندگی خلاق به زبان ساده؛ خلق شخصیت‌ها و داستان‌های جذاب» به قلم مگی هاماند و ترجمه مسعود ملک‌یاری به چاپ دوم رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «نویسندگی خلاق به زبان ساده»؛ خلق شخصیت‌ها و داستان‌های جذاب به قلم مگی هاماند و ترجمه مسعود ملک‌یاری در انتشارات سوره‌مهر به چاپ دوم رسید.

این کتاب سومین جلد از مجموعه «گام به گام تا داستان‌نویسی حرفه‌ای» است که به مخاطب کمک می‌کند مهارت‌های خود را در نگارش رمان، داستان‌های کوتاه و نوشته‌های کوتاه داستانی یا غیرداستانی تقویت کند. هاماند در این اثر از تمرین‌ها و نمونۀ آثار بزرگان ادبیات استفاده کرده‌ و کوشیده‌ مطالب تا حد ممکن کاربردی باشند تا علاقه‌مندان نویسندگی بتوانند ایده‌ها و فکرهای ابتدایی‌ را طی فرایندی به نوشته‌ای کامل تبدیل کنند.

«نویسندگی خلاق به زبان ساده» از شش فصل تشکیل شده است از جمله؛ «کار را با تمرین‌های نگارش خلاق آغاز کنید»، «باورپذیرکردن شخصیت اصلی همه چیز است»، «تصویر کردن با توصیف»، «پروراندن پیرنگ و ساختار مورد نظرتان»، «پرداخت اثر؛بازبینی و ویرایش» و «بخش زمان‌ها».

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

کتاب بیشتر بر روایت‌های داستانی وغیرداستانی تمرکز دارد و درباره کتاب‌هایی است که داستان‌گو هستند. بسیاری از تمرین‌های این کتاب برای کسانی هم که می‌خواهند نمایشنامه، فیلمنامه یا گونه‌های ادبی دیگری را تجربه کنند، می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

«نویسندگی خلاق به زبان ساده» در چاپ دوم با کارشناسی تخصصی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انتشارات سوره مهر با شمارگان هزار و 250 نسخه دربازار نشر موجود است.

انتهای پیام/ 

 

 

دیگر خبرها

  • فرصت ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان به اتمام رسید
  • فرانسه از هیچکس بیشتر از دیبو متنفر نیست!‏
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب