Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:57:24 GMT

فقط راه ۶۲ روستای آذربایجان‌غربی بسته است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۸۸۵

فقط راه ۶۲ روستای آذربایجان‌غربی بسته است

ارسلان شکری پنج‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا صبح فردا، جمعه تمامی این راه‌های روستایی در استان بازگشایی شده و تردد برای دریافت آرای مردم برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه این راه‌های روستایی مسدود تنها در چهار شهرستان آذربایجان‌غربی قرار دارد، اظهار داشت: از این تعداد، ۴۵ روستا در ارومیه، هشت روستا در پیرانشهر، هفت روستا در سلماس و ۲ روستا در خوی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اداره‌کل راهداری با استفاده از توان راهداران و ماشین آلات خود، بیشترین اهتمام را برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی انجام داده تا مشکلی در خصوص اخذ آرای مردم در روز انتخابات وجود نداشته‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ساعت گذشته راه ارتباطی بیش از۳۰۰ روستا بازگشایی شد و عملیات بازگشایی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از تمامی امکانات سخت افزاری، ماشین‌آلات راهداری و منابع انسانی دولتی و همچنین بهره‌مندی از امکانات و ماشین‌آلات بخش خصوصی عملیات بازگشایی ادامه دارد و مشکلی در خصوص انتقال صندوق‌های رای به روستاهای استان وجود ندارد.

شکری افزود: به دلیل حجم بالای بارش برف و کولاک‌ شدید بسیاری از محورهای روستایی در چندین نوبت متوالی برف‌روبی و بازگشایی شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: عوامل این اداره‌کل کنترل عملیات برف‌روبی در ۱۲ هزار کیلومتر از انواع راه‌ها و ۸۹ گردنه از جمله ۱۸ گردنه راه‌های اصلی استان را بر عهده دارند.

شکری اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی امسال در قالب طرح زمستانی از طریق سامانه جامع ۱۴۱ آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان و ارایه مشاوره به رانندگان و مسافران است.

وی اضافه کرد: علاوه بر شماره ثابت ۱۴۱، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات راه‌های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۱۰ هزار و ۷۷۷ کیلومتر راه بین شهری و روستایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد که از این مقدار هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر را راه روستایی و مابقی راه بین شهری تشکیل می‌دهد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح فردا، جمعه همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۱۱۷ شعبه اخذ رای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

طی سه روز گذشته تعداد روستاهای مسدود در آذربایجان‌غربی بیش از ۵۲۰ روستا بود که با اهتمام راهداران، بازگشایی آنها بدون توقف عملیات انجام شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی انتخابات تلفن راهداری و حمل و نقل جاده مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی