Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور پس از نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویرس گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر شرایط مسلط است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق جهانگیری با بیان اینکه ستاد مقابله با ویروس کرونا با دستور رئیس جمهور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شده است افزود: دولت تمام توان خود را برای مقابله با این ویروس بسیج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در نخستین جلسه این ستاد با بررسی شرایط این ویروس در کشور، دبیر ستاد مشخص و به وزارت بهداشت اختیارات کامل در این زمینه داده شد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: همه دستگاه‌ها در این زمینه موظف به تبعیت از وزارت بهداشت هستند.

جهانگیری گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور متخصصان وزارت بهداشت، جلسات پی در پی برای مشخص شدن دستورالعمل‌ها برگزار می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: همه تولید کنندهای ماسک باید به صورت سه شیفته این محصول را تولید کنند، زیرا مردم نباید درباره ویروس کرونا به چیزی نیاز داشته باشند و در دسترس آن‌ها نباشد.

وی ادامه داد: برای تولید ماسک با شرکت‌های تولید کننده این محصول جلساتی برگزار می‌شود تا به میزان نیاز، تولید کنند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: توان پزشکی و درمانی کشور و ظرفیت ما برای مقابله با ویروس کرونا بالاست و در دنیا رتبه بالایی در این زمینه داریم.

وی افزود: مردم به مدیریت درمانی کشور اعتماد داشته باشند، زیرا مدیریت درمان توانمند است.

معاون اول رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد این ویروس بزودی درکشور کنترل شود.

وی ادامه داد: خبرها درباره این بیماری از طریق وزارت بهداشت اعلام و واقعیت‌ها با مردم در میان گذاشته می‌شود.

جهانگیری افزود: آموزش مردم درباره ویروس کرونا و راه‌های مقابله با آن به وسیله صدا و سیما از گسترش این ویروس جلوگیری خواهد کرد.

نخستین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گردشگری، راه و شهرسازی، سخنگوی دولت، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، نماینده ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان مربوطه از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب به مدت دو ساعت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابله با ویروس کرونا معاون اول رئیس جمهور درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟