Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جبیره، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد اگر دراگان اسکوچیچ در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شد، مشکلات کمتری برای آنها به وجود می‌آمد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

رضا جبیره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت و نتایج ضعیفی که آنها در چند بازی گذشته گرفتند، گفت: متأسفانه تیم ما وضعیت خوبی ندارد و از زمانی که بحث جدایی اسکوچیچ مطرح شد مشکلاتی برای ما به وجود آمد و نتایج بدی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع تمرکز بازیکنان و خود اسکوچیچ را هم به‌هم زد و فکر می‌کنم اگر این مربی در نیم‌فصل جدا می‌شد کمتر دچار مشکل می‌شدیم و باشگاه هم به اندازه کافی فرصت داشت تا سرمربی جدید را انتخاب کند.

وی در واکنش به انتقادهایی که از اسکوچیچ بابت قطع همکاری با صنعت نفت صورت گرفته است، تأکید کرد: اسکوچیچ به ما گفته بود که قصد ترک ایران و رفتن به کرواسی را دارد. او حتی گفت که مشکل خانوادگی و بیماری دارد. البته شاید حضور دراگان در تیم ملی هم اتفاقی بوده و در چند روز با فدراسیون به نتیجه رسیده باشد، ولی به‌هرحال این اتفاق رخ داد و من برای این مربی در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت در پاسخ به این پرسش که «آیا آنها می‌توانند نتایج اخیر را جبران کنند؟» تصریح کرد: همه ما بابت نتایج اخیر ناراحت هستیم و تا همین چند هفته پیش در آبادان هیچ باختی نداشتیم. می‌دانیم هواداران هم ناراحت و نگران هستند ولی امیدوارم نتایج اخیر را جبران کنیم. نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا نتایج اخیر را جبران کنیم.

رضا جبیره هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: اگر دراگان اسکوچیچ در نیم‌فصل از تیم ما جدا می‌شد کمتر دچار مشکل می‌شدیم.

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان فوتبال صنعت نفت آبادان نتایج اخیر را جبران فوتبال صنعت نفت نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شرکت گنندگان در آزمون استخدام پیمانی پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲ این دانشگاه برای دریافت کارنامه و اطلاع از نتیجه آزمون خود با در دست داشتن کدملی و کد رهگیری به نشانی ums.examtest.ir/ums/profile مراجعه و نسبت به دریافت کارنامه آزمون در قسمت پروفایل شخصی اقدام کنند.
افرادی که دارای کارنامه قبولی هستند برای اطلاع از سایر مراحل باید به سایر اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان مراجعه کنند.
نتایج اعلام شده ۳ برابر ظرفیت بوده و دارا بودن کارنامه قبولی در این مرحله به معنی پذیرش نهایی نیست.

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سال ها بعد دچار افسردگی می شوند
  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سالها بعد دچار افسردگی می شوند
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!