Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:09:25 GMT

قرقیزستان جایگزین چین برای میزبانی گزینشی المپیک شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۹۷۰

قرقیزستان جایگزین چین برای میزبانی گزینشی المپیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از این قرار بود شهر شیان چین میزبان رقابت های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا باشد که به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور چین اتحادیه جهانی کشتی میزبانی این مسابقات را به کشور قرقیزستان داد.

بر این اساس مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا روزهای ۸ تا ۱۰ فروردین ماه سال ۹۹ در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود و تیم های کشتی آزاد و فرنگی ما برای کسب ۶ سهمیه باقی مانده در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4858099

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی کسب سهمیه المپیک چین تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ والیبال لیگ برتر والیبال کشتی آزاد الاهلی عربستان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با توجه به اینکه تیم کمتر از ۱۲ سال ایران در دو بخش دختران و پسران خود را آماده حضور در رقابت‌های تنیس غرب آسیا در اردن می‌کرد، شرکت هواپیمایی امارات ساعاتی پیش خبر از لغو پرواز خود داد تا حضور ایران در این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.
فرشاد صفتی با اشاره به شرایط موجود و نبود زمان کافی برای اعزام کاروان تنیس ایران به رقابت‌های غرب آسیا گفت: طبق برنامه قرار بود سفر تیم ملی کشورمان بامداد یکشنبه انجام شود اما این سفر ساعاتی قبل از پرواز، لغو شد.
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس ادامه داد: با دستور رئیس فدراسیون و هماهنگی بخش‌های مختلف مقرر شد با بررسی همه شرایط و پیگیری سفرهای مختلف، راه‌های رسیدن به اردن در مدت زمانی که تیم ملی نیاز داشت در دستور کار قرار گیرد که در نهایت این تلاش‌ها به ثمر نشست و تیم ملی ایران با پروازی جایگزین، فردا ساعت ۹:۴۵ تهران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد تا از آنجا راهی اردن محل برگزاری رقابت‌های غرب آسیا شود.
وی تصریح کرد: با این برنامه‌ریزی جدید، مشکلی در روند اعزام ملی‌پوشان به وجود نخواهد آمد. تیم فردا راهی اردن می‌شود تا طبق برنامه روز دوشنبه، سوم اردیهشت تمرین خود را برگزار کند تا در روز سه شنبه، چهارم این ماه آماده رویارویی با حریفان خود شوند.
گفتنی است رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا در شرایطی به میزبانی اردن برگزار خواهد شد که تیم دختران و پسران کشورمان قرار است از ۳ تا ۸ اردیبهشت‌ماه به مصاف رقبای خود بروند.

کد خبر 6083881

دیگر خبرها

  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک