Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@23:16:31 GMT

پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۹۸۸

پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا

آفتاب‌‌نیوز :

مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و اینتر و ختافه توانستند با پیروزی بازی های خود را به پایان رساندند.

در یکی از بازی‌های مهم منچستریونایتد به مصاف بروخه رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. ابتدا امانوئل دنیس دروازه یونایتد را باز کرد اما آنتونی مارسیال در دقیقه ۳۶ نتیجه را برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر با پیروزی دو بر صفر برابر لودوگورتس یک نتیجه خوب خارج از خانه کسب کرد. گل نخست بازی را کریستین اریکسن در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند و در دقیقه ۹۰ روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

ختافه با دو گل آژاکس را شکست داد و یک پیروزی ارزشمند در خانه خود کسب کرد. سویا که مهمان کلوژ بود به تساوی یک بر یک دست یافت.

اسپورتینگ لیسبون توانست ۳ بر یک باشاک شهیر را شکست دهد و به صعود به دور بعد نزدیک شود. در دیگر بازی شاختار دونتسک ۲ بر یک بنفیکا را شکست داد‌. همچنین دو تیم کپنهاگن و سلتیک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

پر گل ترین دیدار امشب بین فرانفکورت و سالزبورگ برگزار شد که میزبان با نتیجه ۴ بر یک توانست حریف اتریشی اش را شکست دهد. کاماندا در این بازی هت تریک کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ فوتبال اروپا اینتر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!