Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ تا ساعاتی دیگر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

تکمیل می شود...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات مجلس انتخابات مجلس 98 اخبار انتخابات اخبار انتخابات مجلس اخبار انتخابات مجلس 98 اخبار انتخابات 98 انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 6088186

دیگر خبرها

  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد