Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران ، شکراله حسن بیگی اظهار داشت: هنوز نمی‌توان در خصوص تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه تصمیم گیری کرد.

وی گفت: عصر امروز و با توجه به شرایط موجود در شعب اخذ رأی که اغلب در مدارس استان تهران مستقر است، در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس این استان تصمیم گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۹۰ درصد عوامل اجرایی و اغلب فضای شعب انتخابی از نیروها و امکانات آموزش و پروش این استان تأمین شده است

برچسب‌ها تعطیلی مدارس شهر تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس شهر تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهر تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!

آفتاب‌‌نیوز :

انجمن اقتصاد ایران در بیانیه‌ای از نمایندگان مجلس خواستار تعطیلیِ شنبه به جای پنجشنبه شد. 

در این بیانیه آمده: 

«پیرو بیانیه قبلی انجمن اقتصاد ایران در خصوص تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنجشنبه‌ها، متاسفانه کمیسیون اجتماعی بدون در نظر گرفتن هزینه‌های اقتصادی و مالی و فرصت‌های ازدست رفته، رای به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها داده و اکنون تصمیم نهایی به عهده صحن علنی مجلس محترم است، این انجمن خواستار آن است که تک تک نمایندگان محترم مابه‌ازای کاهش ساعات کار، امکان ارتباط کاری با دنیا در هفته و فعالیت اقتصادی کشور را در نظر گرفته و رای به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها ندهند که بار اقتصادی زیادی را بر کشور تحمیل کند؛ لذا انتظار است نمایندگان محترم به تعطیلی شنبه‌ها رای دهند و با همین یک تصمیم پتانسیل ارتباطات تجاری و اقتصادی کشور را با دنیا و شرکای تجاری افزایش دهند. چرا که هیچکدام از شرکای تجاری روز پنج‌شنبه تعطیل نیستند و اتفاقا شنبه یکی از روز‌های تعطیل اکثریت آن‌هاست. مضافا اینکه محدود کردن روز‌های ارتباطات کشور با دنیا در کارنامه تک تک نمایندگان محترم در تاریخ می‌ماند و مسئولیت اثرات زیانبار آن متوجه تصمیم‌گیران و بر گرده آحاد مردم خواهد بود؛ لذا هنگام طرح این موضوع در صحن مجلس، نمایندگان محترم با درایت کامل و بدون بار کردن هیچ هزینه‌ای با تعطیلی شنبه‌ها موافقت و زمینه ارتباط بیشتر و نتیجتا رفاه بیشتر مردم مستحق کشور عزیزمان را فراهم کنند. 

تصمیم و رای به ۴ روز کاری مشترک با دنیا و همسایگان به جای ۳ روز، تصمیم درخشان و ماندگار مجلس محترم خواهد بود و تصمیم عکس آن (تعطیلی پنج‌شنبه) موجب حذف عایدات اقتصادی و غیر اقتصادی به راحتی و با دست خود از کشور و مردم است. 

تعطیلی شنبه‌ها نه تنها بار هزینه‌ای ندارد بلکه با افزوده شدن یک روز کاری و ارتباط با دنیا سرتاسر خیر و منفعت برای کل کشور خواهد داشت. رای به تعطیلی شنبه، همراهی و همدلی بیشتر فعالان اقتصادی و رونق کسب و کار‌ها و تجارت و جذب سرمایه‌گذاری و تامین بهتر منابع بودجه را به همراه دارد و رای علیه گوشه‌گیری و گسترش فقر است.»

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • چند سوال جدی در برابر طرح «تعطیلی پنجشنبه ها»
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!