Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:14:55 GMT

کرونا مانع از حضور سونی در PAX East 2020 شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۰۸۶

کرونا مانع از حضور سونی در PAX East 2020 شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک ماه است که کشور چین درگیر ویروس کرونا بوده و همانطور که پیش بینی می‌شد این ویروس در حال انتشار در سراسر دنیا است. این ویروس علاوه بر درگیر کردن شهروندان چینی، بسیاری از کارخانه‌های مستقر در چین را نیز با خود درگیر کرده و باعث شده است خط تولید شرکت‌های بسیار بزرگی مثل اپل متوقف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش نیز شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که اعلام می‌کرد این ویروس قرار است روی دنیای عناوین رایانه‌ای نیز تاثیر بگذارد و معرفی و عرضه نسل بعدی کنسول‌ها را به تاخیر اندازد که با اعلام شرکت‌ها سازنده کنسول به طور کلی رد شد.

اما به تازگی شرکت سونی اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌تواند در مراسم PAX East 2020 شرکت کند و به این ترتیب باز هم قرار نیست شاهد برگزاری مراسمی از سوی سونی باشیم. تا پیش از این سونی قرار بود در این مراسم چند عنوان پرطرفدار و مورد انتظار خود را به صورت آزمایشی در اختیار گیمرها قرار دهد تا از این طریق گیمرها بتوانند بازی‌های مورد علاقه خود را برای زمان کمی تجربه و ایرادات موجود در بازی هم تا پیش از عرضه رسمی آن مشخص شود.

در این مراسم قرار بود عناوینی مثل The Last of Us Part 2، Nioh 2، Marvel’s Iron Man و Final Fantasy 7 Remake در دسترس گیمرها قرار گیرد. با این شرایط احتمال تجربه این عناوین تا قبل از عرضه رسمی‌ آن‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد، بنابراین باید تا زمان اعلام شده برای عرضه هر بازی توسط هر شرکت منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: ظاهر شدن شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در تصاویر تبلیغاتی

همچنین وب سایتی که سونی با هدف ثبت نام گیمرها برای اجرای عناوین مذکور در مراسم PAX East 2020 ساخته بود نیز بسته شده است و عضویت گیمرها در این سایت صرفا برای آن‌ها به ساخته شده حساب پلی استیشن منتهی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای شرکت سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند