Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: روند توسعه استان با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح شتاب بیشتری می‌گیرد چرا که نمایندگان استان نقش بسیار مهمی در توسعه استان می‌توانند داشته باشند.

وی افزود: فعالیت‌هایی که در استان اردبیل انجام شده، اعم از راه آهن، راه‌های استان، منابع آبی و اشتغال زایی حاصل اتحاد و همدلی و اقدامات تیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با بیان اینکه نماینده اصلح می‌تواند پیگیر مسائل و مشکلات استان باشد، گفت: اقدامات انجام گرفته در طول این مدت از عنایت خاص نماینده ولی فقیه در استان و تلاش‌های مجموعه دستگاه‌های دولتی و نمایندگان استان است پس با توجه به نقش بسیار مفیدی که این عزیزان می‌توانند در پیگیری مسائل و مشکلات استان داشته باشند انتخابات هم یک موضوع بسیار مهم است.

وی افزود: نهضت چهار خطه کردن و اتوبان سازی استان آغاز شده و هر سال حداقل ۶۰ کیلومتر به میزان جاده سازی و چهار خطه کردن راه‌های اصلی افزوده می‌شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: مردم اردبیل قدرشناس هستند و با انتخاب خوب خودشان در توسعه استان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: در بعد اشتغال و کارخانجات در دو سال اخیر علیرغم تمام تحریم‌ها و فشارهایی که ایجاد شده رونق صنعت ما بسیار بیشتر بوده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور پروژه‌های مهمی افتتاح شد، گفت: پروژه‌هایی که در حال احداث است در دو سال اخیر علیرغم تحریم‌ها حداقل نزدیک به ۳۰-۴۰ درصد نسبت به سنوات گذشته افزایش داشته است.

بهنام جو افزود: در بخش کشاورزی نیز شاهد شروع عملیات اجرایی پایاب سد گیوی با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان هستیم این موضوع از مطالبات مردم منطقه و شهرستان گیوی بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: در شهرستان‌های خلخال پارس آباد، گرمی، مشکین شهر، اردبیل، نیر، نمین، سرعین و همه شهرستان‌ها پروژه‌های بسیار خوبی فعال است که همه برگرفته از یک کار تیمی و بسیار خوب و موفق است که قطعاً باحضور نمایندگان عزیز این فعالیت‌ها دو چندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات کلان مملکتی در بعد ارتباطات خارجی و سیاست گذاری‌هایی که انجام می‌شود بسیار مؤثر است، افزود: تصمیماتی که در مجلس گرفته می‌شود در توسعه کشور و استان نقش بسیار بالایی دارد و در این راشتا به از مردم خوب استان دعوت می‌کنیم که در روز جمعه حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و یک حماسه دیگر را بیافرینند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات بخش کشاورزی دستگاه های دولتی راه آهن نماینده ولی فقیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقدل جاده‌ای از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است بر همین اساس از آغاز اجرای این طرح تا ششم فروردین تعداد ۱۰ میلیون و ۹۹ هزار و ۴۲۹ تردد خودرو در محور‌های استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.
محمد جولانژاد افزود: از ابتدای طرح تاکنون ۵۵۰ هزار و ۶۵۲ خودرو وارد استان شدند که یک درصد کاهش داشته و ۴۶۳ هزار و ۵۰۱ خودرو نیز از استان خارج شدند که کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.
از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین تعداد ۲۴ هزار و ۱۱۷ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برقرار و تعداد ۱۱۴ شکایت نیز در این مرکز ثبت شده است.
بیشترین تردد خودرویی در طول محور‌های خوزستان مربوط به استان‌های تهران، لرستان و اصفهان است.

دیگر خبرها

  • ثبت تردد بیش از ۱۲ میلیون خودرو در جاده‌های خوزستان
  • اسامی برندگان مسابقه پویش « زندگی با آیه ها» در مازندران
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در فارس
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • جشن روزه اولی ۳۰۰ دختر و پسر اردبیلی
  • افزایش ۳۰ درصدی حجم آب سد‌های گلستان