Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:35:58 GMT

وزیر بهداشت: قطعا کرونا را مهار می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۱۴۲

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا اظهار داشت: با دستور رئیس جمهور ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد و مسؤولیت ستاد با وزیر بهداشت است.

وی افزود: در رابطه با هماهنگی بین بخشی دستگاه‌های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدوارم با این روش به کمترین ضایعه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمکی ادامه داد: ویروس آنفلوآنزا با لطف خدا پاییز امسال مهار شد، میزان کشندگی آنفلوآنزا به مراتب از کرونا بیشتر بود و ما قطعا این ویروس را با هوشمندی مردم و همکاری بین بخشی دستگاه‌ها مهار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اشاعه آموزش‌ها اولویت رسانه‌ها باشد، پرهیز از روبوسی کردن، پرهیز از دست دادن و استفاده از ماسک مورد توجه باشد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اخبار ویروس کرونا باشد در لحظه اعلام خواهد شد، گفت: سه روز قبل دو مورد به بیمارستان قم مراجعه کردند که مشکوک بودند و نتیجه آزمایش شبیه به آنفلوآنزا نبود و سرعت پیشرفت به قدری بود که این افراد جان باختند.

وی اظهار کرد: تعدادی از افراد به دلیل اینکه نگران شدند با دعوت ما به مراکز درمانی مراجعه کردند؛ وضعیت در قم نرمال است و موارد جدید امروز کاهش یافته است.

نمکی با بیان اینکه روز گذشته به دلیل موج ایجاد شده از اطلاع‌رسانی، حضور مردم در مراکز درمانی زیاد بود، گفت: این بیماری افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند را بیشتر گرفتار می‌کند در کودکان و جوانان کشندگی و گرفتاری نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: یک نفر در اراک ایزوله است که همکار پزشک است که در قم مبتلا شده است و دو نفر در قم بستری و ایزوله هستند.

وزیر بهداشت اظهار کرد: منشأ اصلی بیماری مشخص نیست و تیمی از پزشکان در حال بررسی موضوع هستند.

وی ادامه داد: حدود ۲۵ تست جدید گرفتیم و در دست بررسی است و پیش‌بینی می‌شود اکثر این افراد به آنفلوآنزا مبتلا باشند.

وی با تأکید بر اینکه تعطیلی مدارس در ستاد بررسی می‌شود، اظهار کرد: فقط روز شنبه در قم تعطیلی مدارس اعلام شد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: تصمیمات جدید اعلام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وزیر بهداشت کرونا ویروس سعید نمکی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌

آفتاب‌‌نیوز :

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره گلایه متقاضیان سامانه یکپارچه از گرانی قیمت پژو پارس، اظهار داشت: در مورد قیمت جدید پژو پارس، شورای رقابت مسئول، سیاستگذار و قیمت‌گذار است.

وزارت صمت مجری سیاست‌های ابلاغی شورای رقابت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: وزارت صمت قانونا سیاستگذار قیمت‌گذاری خودرو نیست، ما فقط مجری سیاست‌هایی هستیم که به ما ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص سامانه یکپارچه خودرو نیز گفت: در این خصوص سیاست شخصی خودم را عنوان می‌کنم ما معتقدیم که وزارت صمت سیاستگذار است و مجری نیست. سامانه یکپارچه توسط مسئول مربوطه با این قصد ایجاد شد که کمترین تقلب را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت بر فروش خودرو اعمال شود. 

وزیر صمت اظهار داشت: ما به سمتی در حال حرکت هستیم که مردم دغدغه خودرو نداشته باشند و مردم خودشان با خودروسازان طرف باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!