Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور ستاره های فوتبال در کافه های شبانه و استعمال قلیان در این سال ها همواره خبر ساز بوده است. این ها همه در حالیست که در تمامی موارد پیشین، سرمربی تیم های لیگ برتری برخورد شدیدی با متخلفان داشته اند اینبار اما دوباره خبر هایی از حضور ثابت چندتن از ستاره های سرخابی در یکی از کافه های خصوصی شرق تهران دوباره خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید منتظر ماند و دید با توجه به مدارک موجود در خصوص این رفتاره غیرحرفه ای این این ستاره های کاغذی، باشگاه های استقلال و پرسپولیس چه واکنشی خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهایی که جسته و گریخته تصاویر و اخباری از قلیان کشیدن و شب نشینی بازیکنان فوتبال در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود،اطلاعاتی تکان دهنده در مورد ۶ بازیکن استقلال و پرسپولیس به توت رسیده است.

سرنخ قضیه در قهوه خانه‌ای در خیابان دماوند تهران است که در چند ماه گذشته با اختصاص اتاق vip در بخشی از قهوه خانه و با ورودی مجزا و پنهان،پاتوق فوتبالیست‌ها و هنرمندان شده است.

از لیست هنرمندان و فوتبالیست‌ ها(به غیر از بازیکنان سرخابی)که بگذریم،حساسیت بر حضور همیشگی ۶ بازیکن از استقلال و پرسپولیس در این قهوه خانه است که اکثر شب ها و از ساعت ۲۳ به همراه افرادی معلوم الحال(چه دختر،چه پسر) در این محل دور هم جمع می‌شوند و تا حدود ساعت ۴ صبح بیدار مانده و بعضاً شب ها در همان جا می‌خوابند.

از بازیکنان استقلال می‌توان به مدافع و هافبک نفوذی مصدوم این روزهای تیم و یکی از هافبک دفاعی ها و از بازیکنان پرسپولیس به مدافع،وینگر نیمکت نشین و یکی از هافبک های سرخپوشان اشاره کرد.

نکته جالب در مورد این ۶ نفر محل سکونت آنهاست که ساکن غرب تهران هستند اما قهوه خانه ای در شرق تهران و خیابان دماوند پاتوق اکثر شب هایشان است.

نکته جالب نهایت استفاده هافبک فعلی استقلال از این فرصت‌های اقتصادی و ایجاد کافه‌ای شیک در شمال شهر است،همچنین کافه‌هایی در ستارخان،زعفرانیه و پونک نیز پاتوق دیگر سرخابی‌‌ها می‌باشد که در روزهای آینده نیز آنها را معرفی خواهیم کرد.

این کانال تلگرامی معروف در پایان افشاگری خود مدعی شده است که رفتار غیرحرفه ای این بازیکنان استقلال و پرسپولیس را به مدیران این باشگاه ها گزارش خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس لیگ برتر استقلال و پرسپولیس قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال

ماشاریپوف هافبک ازبک استقلال شب گذشته به تهران برگشت و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

tags # استقلال ، ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت