Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دلم خیلی گرفته بود و برای اولین بار در این شهر احساس غربت می کردم. شما قضاوت کنید با هزار بدبختی از تمام حق و حقوق خودم گذشتم و بالاخره از شوهر کریستالی ام که زنان فاسد را همراه خود به خانه می آورد و در حضور بچه هایم با آن ها رفتار بسیار بی شرمانه ای داشت طلاق گرفتم.

به گزارش رکنا، من با عهده دار شدن سرپرستی دو دختر معصوم خودم به سرکار رفتم و خرج و مخارج کمرشکن زندگی را تامین کردم و تنها مسئله ای که بعد از طلاق مرا رنج می داد بیماری دختر کوچولویم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری افزود: دو سال گذشت و توانستم دو میلیون تومان پس انداز کنم. من با پول پس انداز و مبلغی که برادرم کمک کرد تصمیم گرفتم برای درمان مینا و عمل جراحی او اقدام کنم. به همین منظور دیروز به بانک رفتم و ۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان از حساب بانکی ام برداشت کردم.

زن جوان گفت: پول ها را داخل کیفم گذاشتم و بیرون بانک از طریق دستگاه خودپرداز مشغول برداشت مبلغ ۵۰هزار تومان برای خرجی خانه بودم که ناگهان جوانی لاغراندام کیف دستی ام را قاپید و پول هایم را با خودش برد. من که هاج و واج مانده بودم و باورم نمی شد چه اتفاقی افتاده است بلافاصله به کلانتری رفتم و موضوع را به پلیس اعلام کردم. اما راستش را بخواهید اصلا امیدی به پیداشدن پول هایم نداشتم.

امروز غروب درحالی که دخترم سرگرم بازی با عروسک هایش بود چند دقیقه ای به این طفل معصوم نگاه کردم و گریه ام گرفت. با دلی شکسته از خانه بیرون آمدم که در خیابانی شلوغ ناگهان جوانی موتوسوار با یک خودرو سواری تصادف کرد و به داخل جوی آب افتاد. من از سر دلسوزی به آن جوان موتورسوار نگاه کردم و درحالی که شوکه شده بودم فهمیدم این جوان لاغراندام همان سارق پول هایم است. با عجله جلو رفتم و با این سارق کیف قاپ درگیر شدم. او که خیلی ترسیده بود به شاهدان عینی ماجرا گفت: این یک اختلاف زن وشوهری است و خواهش می کنم در زندگی خصوصی ما دخالت نکنید. در آن لحظه هیچ کس برای کمک جلو نیامد و سرباز فداکاری که همراه پدر پیرش در حال عبور از خیابان بود با احساس مسئولیت اقدام کرد واین سارق خیابانی دستگیر شد.

زن جوان آهی کشید و گفت: خوشبختانه من به پول هایم رسیدم و فوری برای درمان دختر کوچولویم اقدام کردم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس تصادف اخبار حوادث شوهر زن زندگی بانک شکسته قم عکس کرونا فیلم ویروس اخبار تهران بیمارستان مشکوک بیماران حوادث تهران پول هایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان

همشهری آنلاین- حوادث: اولین حادثه صبح جمعه به قاضی امیر حسین علیمردان گزارش شد. ماجرا از این قرار بود که مردی جوان صبح جمعه برای کوهنوردی به ارتفاعات شمال تهران رفته بود اما دچار حادثه دردناکی شد. او هنگام کوهنوردی پایش لیز خورده، ناگهان تعادلش را از دست و به پایین سقوط کرد. جسد وی کشف شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا به زودی خانواده اش شناسایی و جسد تحویلشان داده شود.

دومین حادثه عصر جمعه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم هم مردی جوان بود که در تهرانسر هنگام حفاری گودال به داخل آن سقوط کرده و جانش را از دست داده بود. او کارگری جوان بود که در حال کار در یک پروژه ساختمانی بود اما تعادلش را از دست داده و به داخل گودال افتاد. ظاهرا عمق گودال زیاد بوده که جسد توسط آتش نشانان پایتخت بیرون کشیده شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

سومین حادثه مرگبار صبح دیروز اول اردیبهشت ماه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی سوم هم مرد بود و ۷۲ سال سن داشت. او از تراس طبقه سوم خانه اش به پایین سقوط کرده و جان باخته بود. خانه وی در محدوده ونک بوده که حالا تحقیقات برای رازگشایی از سقوط مرموز وی توسط تیم جنایی آغاز شده است.

اما چهارمین حادثه نیز مربوط به مرگ مردی سابقه دار بود. او به دلیل سوابق زیادی که در زمینه مواد مخدر داشت، مدتی قبل از زندان آزاد شده و با پابند الکترونیکی کنترل می شد. جسد مرد میانسال در حالیکه پابندالکترونیکی داشت در خانه اش در محدوده بهارستان کشف شد. علت اصلی مرگ به درستی مشخص نیست و به همین دلیل بازپرس جنایی دستور داد تا برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

کد خبر 846311 برچسب‌ها کوه نوردی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید