Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@12:14:54 GMT

راز جوانی در این رژیم غذایی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۲۵۱

راز جوانی در این رژیم غذایی است

به گزارش اقتصادآنلاین، وزن اضافی همیشه سن را بیشتر نشان می دهد. علاوه بر این، خوردن زیاد می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود. بیماریهای قلبی، دیابت و فشار خون بالا از جمله مشکلات پرخوری است. در هر سنی، شما باید رژیم مناسب را دنبال کنید و حداقل 150 دقیقه در هفته ورزش کنید. 

نمک بیش از حد در رژیم غذایی منجر به پف در بدن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال فروم، فعالیت مغز از مشاهده طولانی تلویزیون کاهش می یابد. علاوه بر این ، وقتی صفحه گوشی  را نگاه می کنید، فشار اضافی روی چشم ها ایجاد می شود که منجر به چین و چروک اطراف چشم می شود.

مصرف روزانه حداقل 46 گرم پروتئین مهم است. همچنین فیبر را که در سبزیجات و میوه ها یافت می شود فراموش نکنید. روزانه خوردن پنج تا هشت وعده میوه توسط متخصصان توصیه می شود. علاوه بر فیبر مفید میوه ها، که به عادی سازی سوخت و ساز بدن کمک می کند، میوه و سبزیجات سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چاقی طول عمر نمک مصرف میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلخ سازمان ملل: روزانه ۱ میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود

برآوردهای سازمان ملل نشان می دهد که روزانه در سراسر جهان معادل یک میلیارد وعده غذایی دور ریخته می شود.

به گزارش یورو نیوز، نویسندگان گزارش شاخص ضایعات غذایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) معتقدند که «مقدار واقعی وعده غذایی دور ریخته شده می‌تواند بسیار بیشتر از این رقم باشد.

اینگر اندرسن، مدیر اجرایی «UNEP» در این‌باره گفت : این یک تراژدی است. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان گرسنه هستند در حالی که روزانه مقدار زیادی مواد غذا دور ریخته می‌شود.

ریچارد سوانل که از سازمان غیردولتی «WRAP»، در نگارش این گزارش مشارکت داشته است، نیز گفته که با این حجم از مواد غذایی که به صورت روزانه هدر می‌رود می‌توان تمام افرادی که در جهان از گرسنگی رنج می‌برند را سیر کرد و به آن‌ها روزی یک وعده غذا داد.

براساس گزارش سازمان ملل، حدود ۶۰ درصد (معادل ۶۳۱ میلیون تن) از هدر رفتن مواد غذایی در خانه‌ها، ۲۸ درصد در رستوران‌ها و ۱۲ درصد در فروشگاه‌ها، قصابی‌ها و خواربار فروشی‌ها، روی می‌دهد. این حجم از هدر رفت مواد غذایی در سال معادل هزار میلیارد دلار است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چی بخوریم که لاغر شویم؟ / بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن
  • گزارش تلخ سازمان ملل: روزانه یک میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود
  • گزارش تلخ سازمان ملل: روزانه ۱ میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود
  • نفخ زیاد نشانه کدام بیماری هاست؟
  • خوراکی غنی از منیزیم و فیبر: مبارزه با دیابت و کلسترول بد
  • بیماری‌هایی که علائم آن نفخ شکم است
  • تغذیه صحیح به هنگام سحر و افطار
  • چهار ماده غذایی ارزان و سالم مخصوص سفر
  • ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود