Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان فوتسال بانوان  ایران در سال جاری، روز‌های پرفشاری را تحمل می‌کنند. آن‌ها از طرفی ۶ ماه است که درگیر رقابت‌های لیگ برتر کشورمان هستند و نهایت تلاششان را می‌کنند که تیمشان بهترین نتیجه را کسب کند؛ و از طرفی دیگر باید خود را برای اردو‌های تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات سال آینده قهرمانی آسیا آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند دورگروهی مسابقات لیگ به پایان رسیده است و بازی‌ها در مرحله پلی آف دنبال می‌شود، اما بیشترین تعداد، از ملی پوشان ما در چهار تیمی بازی می‌کنند که اکنون به مرحله پلی آف رقابت‌ها رسیده اند یعنی هیئت ملی حفاری، مس رفسنجان، هیئت فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران. چندی پیش سارا شیربیگی خانم گل آسیا و از تاثیر گذار‌ترین بازیکنان تیم ملی در کسب عنوان قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا، دچار آسیب دیدگی‌هایی در روز‌های آخر دور گروهی مسابقات لیگ شده بود. همچنین فرشته کریمی از باتجربه‌ترین دختران فوتسالیست کشورمان در پایان نیم فصل اول دچار مصدومیتی شد که او را تا پایان فصل از همراهی باشگاه سایپا محروم کرد.

هر چند که نمی‌شود لیگ برتر و بازی‌های آسیایی تیم ملی را فدای یکدیگر کرد، اما ملی پوشان در این روز‌ها باید بیشتر به فکر خودشان باشند. مرحله پلی آف و فینال رقابت‌های لیگ امسال اسفند ماه سال جاری به پایان می‌رسد و در فروردین ماه سال ۹۹ اولین اردو تیم ملی تمریناتش را برپا می‌کند. ستاره‌های ما در این مدت زمان باید استراحت کافی را داشته باشند و به خودشان برسند تا بهترین عملکرد را برای بازی‌های آسیایی پیش رو در سال ۹۹ داشته باشند و سومین قهرمانی را برای کشورشان به ارمغان بیاورند. در ذیل صحبت‌های چندین تن از ملی پوشان کشورمان را در ارتباط با فشار تمرینات و بازی‌های امسال می‌خوانید:

غلامی: سالی پر از مصدومیت را در لیگ فوتسال بانوان تجربه کردیم

نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی کشورمان در خصوص آسیب دیدگی بازیکنان در لیگ اظهار داشت: لیگ فوتسال بانوان در سال جاری کیفیت بسیار خوبی داشت، اما فشار زیاد رقابت‌ها باعث مصدومیت بازیکنان شد و تیم ما هم از این قاعده مستثنا نبود. سارا شیربیگی یکی از مهره‌های اصلی تیم ما هم دچار آسیب دیدگی‌هایی شده بود، اما خوشبختانه اکنون وضعیتش خوب است و با ما تمرین می‌کند. تمام تلاش کادر فنی این است که ما را به حد اکثر آمادگی لازم برسانند.

او افزود: مصدومیت بازیکنان  به تیم ملی کشور مان آسیب می رساند. پس از پایان لیگ ملی پوشان باید به خودشان رسیدگی کنند تا با سلامت کامل و بدون مصدومیت در اولین اردوی تیم ملی که فروردین ماه سال آتی برگزار می‌شود، حضور یابند. ما به دنبال تکرار سومین قهرمانی در آسیا هستیم. کار برای ما سخت است، به ویژه اینکه بازی دوستانه ایران با روسیه هم لغو شد و بازیکنان باید تلاش بیشتری کنند.

فهیمه زارعی بازیکن تیم ملی حفاری در این خصوص بیان کرد: فشار زیادی به خاطر رقابت‌های حساس لیگ امسال روی بازیکنان است و حتی در یکسری از تیم‌ها دختران فوتسالیست ما دچار آسیب دیدگی و پارگی رباط شده اند و در این میان حضور در اردو‌های ملی، کار را سخت‌تر هم می‌کند.

لطف آبادی: مسابقات لیگ خستگی زیادی برای ملی پوشان داشت

زهرا لطف آبادی دروازه بان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: لیگ امسال از کیفیت بالایی برخوردار بود و مسابقات بسیار پر فشار برگزار می‌شد، ملی پوشان در تیم‌های مختلفی پخش شده بودند و رقابت حساسی بین تیم‌ها شکل گرفته بود. مسابقات این فصل خستگی زیادی برای بازیکنان به همراه داشت، زیرا از یک طرف در تمرینات باشگاه‌ها و مسابقات لیگ شرکت می‌کردیم و از طرفی دیگر باید در اردو‌های تیم ملی خودمان را برای مسابقات آسیایی فوتسال ۲۰۲۰ آماده می‌کردیم و همین مسائل باعث مصدومیت بیشتر بازیکنان شد.

بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان فوتسال بانوان فوتسال بانوان مسابقات لیگ آسیب دیدگی ملی پوشان رقابت ها بازی ها تیم ملی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، شاگردان وحید شمسایی در دومین دیدار خود روز شنبه به مصاف نیوزیلند می‌روند.

کد خبر 841024 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ویتنام

دیگر خبرها

  • فیلم| درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • لحظات زد و خورد بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • فیلم/ درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش!
  • ببینید | درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • مسابقات فوتسال جام رمضان خاش
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود