Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خورشیدی روز جمعه در نخستین ساعات آغاز کار رای‌گیری در استان بوشهر گفت: از ۱۰۱ کاندیدای تائید صلاحیت شده برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان ۳۵ نفر انصراف دادند.

وی بیان کرد: هم اکنون در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۳ نامزد، دشتستان ۱۵ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۱۴ کاندید و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۴ نامزد باهم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: از مجموع جمعیت یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفری استان بوشهر ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط رای هستند که از این شمار ۳۷  هزار و ۶۵۹ نفر رای اولی اند.

وی بیان کرد: در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ۷۲۰  شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که ۵۰۱  شعبه ثابت معادل ۷۰ درصد و ۲۱۹ شعبه سیار معادل ۳۰ درصد هستند.

خورشیدی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فراهم شده‌است و صندوق رای به همه نقاط استان خواهد رفت تا همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: در مجموع ۱۵ هزار نفر مجری، ناظر و دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان بوشهر هستند که این تعداد بیش از چهار هزار نفر اعضا شعبه هستند و در هر شعبه هم یک بازرس انتخابات حضور دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از رای دهندگان خواست مدارک خود شامل شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی را آماده کنند و زمان رای دادن همراه داشته باشند و اگر کسی شناسنامه‌ خود را گم کرده با مراجعه به ثبت احوال به سرعت برای آنها صادر شود.

وی بیان کرد: کار رای گیری راس ساعت هشت صبح جمعه دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در آغاز و تا ۲۲ ساعت ادامه دارد و تمدید زمان انتخابات به عهده وزیر کشور است.

خورشیدی گفت: همه شعبه‌های اخذ رای به دستگاه‌های احراز هویت مجهز هستند و مرحله ثبت نام و احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیک انجام می‌شود بنابراین  همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی است.

وی یادآورشد: شناشنامه مهمور به مهر انتخابات می شود آن عده از افرادی که کارت ملی هوشمند ندارند با شماره ملی هم می توانند رای دهند  و درصورت مفقود شدن شناسنامه می توانند به مراکز ثبت احوال در استان و شهرستان مراجعه کنند تا به قید فوریت شناسنامه برایشان صادر شود.

خورشیدی گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل در نظر گرفته شده است.

استان بوشهر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس استان بوشهر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 6088186

دیگر خبرها

  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد