Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:57:40 GMT

شرکت در انتخابات جزو حقوق هر شهروند است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۶۱۵

شرکت در انتخابات جزو حقوق هر شهروند است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شرکت در انتخابات جزو حقوق هر شهروند است و شهروندان با انتخاب کسی که می تواند برای منطقه موثر باشد سهمی در آبادانی مملکت خود خواهند داشت.

"پرویز یزدانپناه" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: شرکت در انتخابات جزو حقوق هر شهروند است و شهروندان با انتخاب کسی که می تواند برای منطقه موثر باشد می توانند سهمی در آبادانی مملکت، استان و شهرستانشان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در انتخابات باید افراد با صلاحیت و گزینه های مختلف وجود داشته باشد که مردم بتوانند در بین این افراد انتخاب کنند و شرکت در انتخابات نشان دهنده تقویت اقتدار ملی، بنیان های امنیتی ملی، افزایش مشروعیت دولت و حکومت و همبستگی ملت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: تحصیلات کافی، تجربه مناسب، گذشته پاک و شفاف، آگاهی به تحولات جهانی و مشکلات و کمبودها، داشتن راه حل و برنامه برای رفع مشکلات و دیدگاه فکری از جمله ویژگی های یک انتخاب درست است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم انتخاب درست كهگيلويه و بويراحمد شرکت در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده برای راهیابی ۲ نماینده دیگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات افراد شرکت‌کننده در مرحله نخست باید در همان حوزه انتخابیه که رای داده‌اند، ‌شرکت و رأی دهند و علاوه بر آن افرادی که در مرحله نخست انتخابات شرکت نکرده‌اند، می توانند در هریک از حوزه‌های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه شرایط در این دو حوزه برای فرایند رای‌گیری مهیاست تأکید کرد: انتخابات در این دو حوزه، همانند دور قبل نیمه الکترونیکی خواهد بود و تغییری در تعداد و محل شعب نخواهیم داشت.

رفیعی گفت: هیئت استانی بررسی تبلیغات نیز فعالیت خود را در جهت رصد فعالیت‌های انتخاباتی و همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغی بویژه تهیه و پخش فیلم‌های تبلیغاتی و برنامه‌های مناظره نامزدها از شبکه استانی اشراق آغاز کرده است.

به گزارش تسنیم، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • گام پایانی انتخابات
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود