Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابراهیم قاسمپور» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: نمایندگان ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و با ناکامی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رساندند.

وی افزود: فوتبال ما مشکلات زیادی دارد و این مشکلات گریبان تیم‌های ایرانی را گرفته و باعث شده تا نتوانند در آسیا به موفقیت برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: بازی‌های لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت دارد و ساختار فوتبال تیم‌های کشورهای دیگر با ایران تحت هیچ شرایطی قابل قیاس نیست.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: کشورهای آسیایی توجه‌ ویژه‌ای به تیم‌های پایه‌ای خود دارند و این در حالی است که ما کوچک‌ترین توجهی به این مهم که زیر بنای فوتبال محسوب می‌شود، نداریم.

وی تاکید کرد: زمانی ما کشورهای حاشیه‌نشین خلیج فارس را چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی به راحتی می‌بردیم اما متاسفانه در حال حاضر نتایجی که در مقابل آنها می‌گیریم قابل قبول نیست.

قاسمپور در پایان گفت: اگر می‌خواهیم در فوتبال به موفقیت برسیم باید برنامه‌ریزی دقیق و اصولی داشته باشیم که در حال حاضر فاقد آن هستیم.

برچسب‌ها تیم ملی فوتبال خلیج فارس پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا 2020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال خلیج فارس تیم ملی فوتبال خلیج فارس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.   

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۷۱۶ هزارم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا