Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهناز یاری» روز جمعه در حاشیه دیدار تیم های فوتسال زنان ملی حفاری اهواز و سایپا تهران در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بازی پایاپایی را شاهد بودیم و هر ۲ تیم‌ بسیار آماده، شایسته و با آمادگی بالایی هستند. بازیکنانی که در ترکیب هر ۲ تیم حضور دارند نیز باتجربه هستند و خوب بازی می‌کنند. عملکرد آنان خیلی خوب بود و با توجه به حساسیت بازی در مرحله پلی‌آف، نتیجه این ۲ بازی فینالیست را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دیدار حساسیت‌های خود را داشت و بازی زیبایی بود. متاسفانه بازیکن حفاری «سحر پاپی» دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شد و امیدوارم اتفاق خاصی برای او رخ نداده باشد زیرا وی هنگام به ثمر رساندن گل دوم با دروازه‌بان سایپا برخورد شدیدی داشت و دچار آسیب دیدگی شد. امیدوارم مسئله مهمی نباشد و بازیکنان در سلامت کامل باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: نگران مصدومیت بازیکنان هستم. زیرا در لیگ امسال مصدومان  زیادی روی دست ما گذاشته است. تاکنون ۱۳ پارگی رباط را در بازیکنان لیگ فوتسال زنان داشتیم و این خبر خوبی برای ما نیست.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل آسیب دیدگی بازیکنان نداشتن بازی‌های پیش فصل بود زیرا تیم‌ها دیر سر و سامان گرفته و به اصطلاح بسته شدند و تمرینات بدن‌سازی خوبی را پشت سر نگذاشتند. متاسفانه با توجه به این قضیه تعداد مصدومیت‌ها خیلی بالا رفت. یک مساله دیگر که می‌تواند روی این قضیه تاثیرگذار باشد فشار بیش از حد روی بازیکنانی است که در تیم‌های خود زمان بیشتری را بازی می‌کنند و ثابت هستند. در واقع سرمربیان تیم ها از آنان انتظار بیشتری دارند و ریکاوری این بازیکنان کم است.

یاری یادآور شد: باید کارشناسی شود که چرا در لیگ فوتسال زنان این فصل این همه مصدوم داریم. امیدوارم در ادامه سلامت بازیکنان در حد مطلوبی باشد و دیگر اتفاقی برای آنان رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید در ابتدای فصل و پیش از آغاز مسابقات با توجه به اینکه می‌دانستیم که بازی‌های آسیایی را در پیش داریم، مرحله پلی‌آف را در برنامه لیگ فوتسال زنان قرار نمی‌دادیم. با وجود آنکه می‌دانم مرحله پلی‌آف برای فوتسال ما بسیار سودمند است اما به شرایطی رسیدیم که این مرحله مصدومان بسیاری را روی دست باشگاه‌ها گذاشته است؛ تعداد مصدومان به اندازه‌ای بود که پلی‌آف با ۲ هفته تاخیر آغاز شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: هنوز بازیکنان مصدوم  برای حضور در اردوها از آمادگی کامل برخوردار نیستند. باید در ابتدای فصل مرحله پلی‌آف را لحاظ کنیم. ملی‌پوشان را همین بازیکنان حاضر در لیگ برتر تشکیل می‌دهند و ما لژیونری نداریم. امسال پرفشارترین لیگ فوتسال زنان را سپری می‌کنیم. ۲ سال است که مسابقات نسبت به گذشته در سطح خوبی برگزار شده است و باید به مسابقات لیگ فوتسال زنان نگاهی ویژه‌تر داشته باشیم.

وی افزود: تاکنون ۲ ملی‌پوش خوب را به دلیل پارگی رباط از دست داده‌ایم  و امیدوارم برای سایر بازیکنان مصدومیتی پیش نیاید.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان لیگ فوتسال زنان مرحله پلی آف تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد. همچنین افغانستان هم در قرعه‌ای جالب باید به مصاف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی برود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند