Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@13:07:49 GMT

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۷۶۹

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد

دقایقی پیش با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر گشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۵۷ میلیون واجد شرایط رای گیری در ۲۰۸ حوزه انتخابیه در این انتخابات شرکت می‌کنند.

فرآیند اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح  آغاز و تمامی شعب اخذ رای در سراسر کشور  آماده اخذ رای از کلیه واجدین شرایط متولدین ۲ اسفند۱۳۸۰ هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خبرگان رهبری دوره مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی عصر چهارشنبه در نشست با منتخبان مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با تقدیر از حماسه آفرینی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، از تلاش‌های منتخبان مجلس نیز تقدیر کرد و افزود: طبق آمار و اطلاعات، این ندای رهبری توسط مردم و با تلاش همگان محقق شده است.

وی با اظهار اینکه امیدواریم در دوره جدید شاهد مجلسی باشیم که انقلابی‌تر از گذشته باشد، افزود: شورای ائتلاف توانست شایستگان را به مردم معرفی کند.

وی با عنوان اینکه کار و تلاش ما برای اقتدار و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: هیچکدام از ما هدف جز پاسداری از آرمان انقلاب و نظام مقدس اسلامی نداریم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تشکیل کارگروه انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر از نامزدها در سایت شورای ائتلاف ثبت نام کرده بودند و از این میزان ۱۹۰ نفر مربوط به استان مازندران بوده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اظهار اینکه مردم به شورای ائتلاف اعتماد و اعتقاد دارند، گفت: نباید کام شیرین مردم را در انتخابات تلخ کرد.

کد خبر 6063749

دیگر خبرها

  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی