Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری ساعت 8 صبح روز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، عملیات رسمی ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با آغاز رای گیری در سراسر کشور شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(جمعه) در اولین دقایق آغاز رای گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق انداختند.

مقام معظم رهبری در سخنانی با تاکید براینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، یادآورشدند: هر کس به منافع ملی کشور علاقه‌مند است در انتخابات شرکت کند.

*****

گزارش خبرنگار ایسنا از حوزه رای‌گیری حسینیه ارشاد را اینجا بخوانید.

دوم اسفند 98/حسینیه ارشاد/عکس: پدرام خسروانی

*****

دوم اسفند 98/حسینیه ارشاد/عکس: منیرالسادات سیدرضا

رای گیری برای یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز در ۲۰۸  حوزه انتخابیه آغاز  شد و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

بر اساس قانون انتخابات، ستاد انتخابات کشور می‌تواند زمان رای‌گیری را حداکثر تا ساعت ۲۴ امروز جمعه تمدید کند و پس از آن رای‌گیری  پایان می‌یابد.

براساس اظهارات جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور،  نتایج ۵ حوزه اقلیت‌های دینی پس از شمارش آرا به سرعت  مشخص  و شمارش آرای ۲۰۳ حوزه تک نماینده با اتمام رای‌گیری، شمارش آغاز می‌شود.

نتایج نهایی انتخابات تهران و چند حوزه کلان‌شهر احتمالا تا یکشنبه اعلام خواهد شد.

بیش از ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار نفر رأی اولی هستند.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان نیز همزمان در تهران، خراسان‌های شمالی و رضوی، قم و فارس برگزار می‌شود.

براساس ماده 27 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخاب کنندگان باید دارای شرایط زیر باشند:

1-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

2-هجده سال تمام

3-عاقل بودن

ادامه دارد....

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس دوم اسفند 98 مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره خبرگان رهبری میان دوره ای دوره مجلس رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی، در پیامی ضمن هشدار به این رژیم نامشروع از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی حمایت و قدردانی کرد.

متن پیام مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ...»

عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، تصمیمی شجاعانه، قابل تحسین و در خور تقدیر است.

این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای این پیروزی ارزشمند و قدردانی از کلیه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، یاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را که افتخار و سربلندی امروز ایران عزیز با نهضت الهی خویش این عزت و سرافرازی را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد گرامی می‌داریم و تدبیر حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مد ظله العالی" را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • حمایت مجلس خبرگان از تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران