Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@01:52:56 GMT

کمپین #سلفی_افتخار| خاطره شیرین صف رأی را باهم به اشتراک بگذاریم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۸۶۰

کمپین #سلفی_افتخار| خاطره شیرین صف رأی را باهم به اشتراک بگذاریم

‍‍‍‍‍‍

خاطره شیرین حضور خود در پای صندوق‌های رای را جاودانه کنید، از صف‌های طولانی مردم در شهر و روستای خود سلفی بگیرید و برای خبرگزاری فارس ارسال کنید. فیلم‌های خود را به mardom_fars@ در تلگرام بفرستید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خاطره شیرین حضور خود در پای صندوق‌های رای را جاودانه کنید، از صف‌های طولانی مردم در شهر و روستای خود سلفی بگیرید و برای خبرگزاری فارس ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های خود را به mardom_fars@ در تلگرام بفرستید.

انتهای پیام/73002

منبع: فارس

کلیدواژه: سلفی زنجان رای تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ این سوال بسیاری از شما عزیزان است که در ابتدای راه هستید و میخواهید یک شغلی پر درآمد برای آینده خود داشته باشید، ولی بخاطر نداشتن آگاهی از سئو، دوست دارید بدانید که یادگیری سئو آسان است یا سخت.

برای پاسخ به سوال شما عزیزان رفتیم سراغ یکی از کارشناسان سئو به نام استاد مهرداد بیاتی که چند سال است در ضمینه سئو فعالیت میکند و موسس آکادمی سئو موشک در ایران است، تا بتوانیم جواب دقیقی برای شما علاقه‌مندان سئو داشته باشیم.

آیا یادگیری سئو سخت است؟

یادگیری سئو سایت زیاد هم سخت نیست. تنها کاری که در ابتدا باید انجام دهید این است که ببینید به این حرفه علاقمند هستید یا نه. همه جوانب آن را بسنجید و بعد اراده کنید که آن را یاد بگیرید. به این نکته توجه داشته باشید که هر کاری در ابتدای راه، سخت به نظر میرسد، ولی اگر شما مصصم به انجام آن باشید، قطعا بعد از چند وقت در مسیر پیشرفت قرار میگیرید. خب همان طور که میدانید سئو یکی از ۳ شغل پردرآمد دنیای دیجیتال مارکتینگ است، و اگر شما میخواهید یک شغل پردرآمد داشته باشید، باید سختی‌های آن را هم تحمل کنید.

بله. یادگیری سئو سخت است، ولی با داشتن علاقه، هدف، انگیزه و یک برنامه ریزی حساب شده، میتوانید از این سختی عبور کنید و بعد از مدتی حاصل زحمات و سختی‌هایی که کشیده اید را ببینید.

سئو چیست؟

به تمام کار‌ها و اقداماتی که یک سئوکار مطابق با قوانین و مقررات گوگل برای بهینه وبسایت انجام میدهد تا در نتایج برتر گوگل قرار بگیرد، سئو میگوییند. سئو یک علم بروز است و هر روز هم در حال تغییر میباشد، به همین دلیل یادگیری آن شاید برای افرادی که نمیتوانند اطلاعات خودشان را بروز نگه دارند، سخت است.

تا وقتی که شما درک عمیقی از سئو نداشته باشید، یادگیری سئو سخت است. پس شما اول باید به صورت دقیق متوجه شوید که سئو چیست، اهدافش چیه، چگونه کار میکنه، مزایا و معایب سئو چیه و غیره؛ و اینکه اگر شما سئو را یاد بگیرید چه کارای‌هایی میتوانید انجام دهید تا به درآمد برسید.

سئو را چگونه یاد بگیریم

اگر شما به سئو علاقمند اید و از سختی‌های آن آگاه هستید، ولی مصصم اید که سئو را یاد بگیرید، باید بگوییم که یادگیری سئو برای شما آسان خواهد بود. چرا که شما سختی‌های آن را قبول دارید، ولی اراده کرده اید که تمام سختی هایش را به جان بخرید تا بعد از مدتی یک شغل پر درآمد داشته باشید. پس در ادامه برای یادگیری سئو به این نکات هم توجه کنید تا سریعتر به نتیجه برسید.

اول از همه این را بدانید که خواستن توانستن است و اگر شما اراده کرده اید، یادگیری سئو آسان است.

اهداف خود را مشخص کنید و با برنامه ربزی یادگیری سئو را شروع کنید.

در یک دوره جامع و حرفه‌ای آموزش سئو مانند دوره‌های آموزشی نیوسئو و آموزش سئو در سئو موشک شرکت کنید.

یک دوره آموزشی سئو را حتما باید بالای ۷ بار ببینید تا در ذهنتان حک شود.

دقت کنید که به هیچ عنوان زمان خود را هدر ندهید و اگر در مسیر یادگیری سئو به مشکل برخوردید و میدانید که آموزش آن وجود دارد، سریعا آن را بخرید تا از تجربیات دیگران استفاده کنید.

در کنار آموزش سئو، حتما باید یک سایت راه اندازی کنید تا تمام نکاتی را که یاد میگیرید، به صورت عملی انجام دهید.

نکته خیلی مهم اینکه اگر میخواهید یادگری سئو سخت نباشد و در مسیر خسته نشوید، حتما روزانه باید وقت بیشتری برای آموزش سئو اختصاص دهید. طولانی بودن یادگیری سئو شما را خسته و بی انگیزه میکند.

یادگیری سئو چقدر زمان میبرد

سئو مجموعه‌ای از هزاران نکته و ترفند‌هایی است که باید تمام آن‌ها را به خوبی بلد باشید تا بتوانید بالاتر از رقبا قرار بگیرید. زمان یادگیری سئو برای افراد متفاوت است. اینکه شخصی با چند بار مطالعه و دیدن آموزش‌های سئو بتواند آن را یاد بگیرد. شخصی با دیدن ۵ بار تمام نکات آن را یاد میگیرد و شخصی با ۱۵ بار به اون مرحله میرسد.

ولی با توجه به تجربه استاد مهرداد بیاتی مدیر آکادمی سئو موشک، این مهم نیست که شما با چند بار مطالعه میتوانید یاد بگیرید، مهم این است که شما پشتکار داشته باشید و به هدف و مسیری که انتخاب کرده اید، ایمان داشته باشید. به قول استاد مهرداد بیاتی که میگفت من در اوایل یک دوره آموزشی سئو را حداقل بالای ۲۰ بار میدیدم.

زمان یادگیری سئو هم با توجه به زمانی که افراد برای آموزش سئو صرف میکنند متفاوت است. مثلا شخصی روزانه ۵ ساعت از وقت خود را برای آموزش در نظر میگیرد و فردی روزانه ۱۵ ساعت و شخصی ۱۰ ساعت و غیره.

پس با توجه به میزان زمانی که شما برای آموزش سئو در نظر میگیرید، زمان یادگیری آن هم فرق خواهد داشت. شخصی که روزانه ۱۵ ساعت برای آموزش سئو زمان در نظر میگیرد، با فردی که ۵ ساعت اختصاص میدهد، قطعا فرق میکند و زودتر به نتیجه میرسد. استاد مهرداد بیاتی موسس سایت سئو موشک میگفت من روزانه ۱۵ ساعت به مدت ۶ ماه برای یادگیری سئو زمان گذاشتم تا آن را بخوبی درک کنم و ماه ۸ تم بود که اولین پروژه ام را گرفتم و به درآمد رسیدم.

کلام آخر:

در پاسخ به این که آیا سئو سخت است یا آسان؟ بله همان طور که سئو یک شغل پردرآمد است، طبیعا یادگیری آن هم دشوار است. ولی اگر شخصی انگیزه، اراده و هدف داشته باشد، یادگیری سئو آسان است و میتواند در مدت ۶ ماه الی یک سال آن را یاد بگیرد و به درآمد برسد.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که میخواهید سئو را یاد بگیرید، همین الان میتوانید به سایت سئو موشک مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری درباره سئو و نحوه یادگیری آن کسب کنید. همچنین اگر درباره آموزش سئو سوالی داشتید میتوانید با کارشناسن سئو موشک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و بتوانید یک مسیر خوب و سریع برای یادگیری سئو داشته باشید.

دیگر خبرها

  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • سلفی جالب و متفاوت رضا گوچی در باشگاه بدنسازی + عکس
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • بی حسی در اندام بدن که باید آن ها را جدی بگیرید
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس