Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:30:21 GMT

وضعیت صندوق های اخذ رای در شهرستان های استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۸۶۸

وضعیت صندوق های اخذ رای در شهرستان های استان مرکزی

در استان مرکزی یک هزار و 20 شعبه اخذ رأی آرای مردمی را جمع‌آوری می کند که از این تعداد ۶۹۱ مورد ثابت و ۳۲۹ مورد سیار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، یازدهمین دوره انتخابات مجلس از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی کلید خورد.

در استان مرکزی یک‌میلیون و 78 هزار و 367 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۴۸ هزار و 867 نفر رأی اولی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در استان مرکزی یک هزار و 20 شعبه اخذ رأی آرای مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد که از این تعداد ۶۹۱ مورد ثابت و ۳۲۹ مورد سیار هستند.

بر اساس تدابیر اندیشیده شده در استان 314 شعبه در اراک، 22 شعبه آشتیان، 33 شعبه تفرش، 15 شعبه خمین، 60 شعبه خنداب، 43 شعبه دلیجان، 51 شعبه زرندیه، 136 شعبه ساوه، 130 شعبه شازند، 36 شعبه فراهان، 45 شعبه کمیجان و 45 شعبه در محلات ایجاد شده است.

شازند 130 شعبه اخذ رای

فرماندار شهرستان شازند در این رابطه با شرایط صندوق ها در این شهرستان به خبرنگار فارس در اراک می گوید: در شهرستان شازند برای یازدهمین دوره انتخابات خانه ملت در دوم اسفندماه، ۱۳۰ شعبه پیش بینی شده که از این تعداد ۶۶ صندوق ثابت و ۶۴صندوق دیگر نیز سیار است.

مصطفی عرب با اشاره به وضعیت صندوق ها در سطح شهر و روستاها بیان می کند: در شهرستان شازند ۸۴ صندوق در روستاها و ۴۶ صندوق در شهرها فعال است.

وی می افزاید: در شهرستان شازند 19 نامزد حضور دارند که از این تعداد 18 نامزد آقا و یک نفر خانم است.

عرب ضمن تاکید بر مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان می کند: با توجه به اینکه امسال سال بسیار حساسی است حضور  پرشور و حماسی مردم، امنیت و اقتدار کشور را دو چندان می کند و در شهرستان شازند نیز به طور قطع بالای ۶۰درصد مردم در انتخابات خانه ملت مشارکت دارند و امید است با حضور حماسی مردم بتوانیم مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های دشمنان بزنیم و همانند 40 سال گذشته اقتدار کشور را به رخ جهانیان بکشیم.

پیش بینی 45 شعبه اخذ رای در شهر گل ها

 فرماندار شهرستان محلات نیز اظهار می کند: برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفندماه برگزار می شود در شهرستان محلات، ۴۵ شعبه اخذ رای فعال است که ۱۲ صندوق سیار و ۳۳ صندوق دیگر ثابت است که از این تعداد ۱۱ شعبه در مناطق روستایی و مابقی در مناطق شهری نیم ور و محلات است.

حسن قمری می گوید: در شهرستان دلیجان و محلات ۱۵ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد یک نفر خانم و ۱۴نفر دیگر آقا هستند.

وی با اشاره به ضرورت شرکت آحاد مردم در انتخابات خانه ملت اظهار می کند: از تمام مردم شریف استان و شهرستان محلات و به ویژه افرادی که رای اولی هستند دعوت می شود که بر حسب وظیفه و حق قانونی خود پای صندوق های رای حضور یابند و مثل همیشه با حضور  پرشور خود حماسه ای بزرگ خلق کنند.

31 صندوق در مناطق روستایی کمیجان 
فرماندار شهرستان کمیجان نیز می گوید: در سطح شهرستان کمیجان ۴۵ شعبه فعال است که ۱۱ صندوق سیار و ۳۴ صندوق ثابت است.

سعید فائض پور بیان می کند: ۱۸ شعبه در شهر و بخش میلاجرد  پیش بینی شده که از این تعداد ۷ صندوق در شهر و مابقی در روستاها و در سطح بخش و شهر کمیجان نیز ۲۷ شعبه وجود دارد که ۷صندوق در شهر و ۲۰صندوق در روستاها فعال است.

فرماندار شهرستان کمیجان ضمن دعوت از مردم در انتخابات خانه ملت اظهار می کند: با توجه به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری اولین دوره پس از بیانیه گام دوم  انقلاب است، از مردم شهرستان کمیجان دعوت می کنیم با حضور و مشارکت بیشتر خود، تنور انتخابات را گرم کنند.
فائض پور تاکید می کند: به تعبیر مقام معظم رهبری حضور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است، هرکس مسلمان است و خواهان عزت و سربلندی ایران است ، باید در انتخابات شرکت کند.
پیش بینی 22 شعبه در آشتیان
فرماندار شهرستان آشتیان  نیز با بیان اینکه برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان آشتیان، ۲۲شعبه اخذ رای پیش بینی شده می گوید: از این تعداد ۱۰ صندوق ثابت و ۱۲ صندوق سیار  است.

نظام الدین جهانمیرزایی تاکید می کند: در شهر و روستای شهرستان آشتیان نیز ۱۴ صندوق فعالیت دارد که دو صندوق ثابت در روستاها و مابقی سیار است.


وی بیان می کند: تعداد نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان ۲۲ نفر است که یک نفر زن و مابقی مرد هستند.

جهانمیرزایی ضمن دعوت از حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی شایسته تاکید می کند: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت، استحکام و اقتدار کشور است. 

نامزدی 30 نفر در ساوه و زرندیه 

فرماندار شهرستان زرندیه نیز می گوید: در شهرستان زرندیه در دو بخش مرکزی و خرقان، ۵۱ شعب اخذ رای وجود دارد که ۲۲صندوق سیار و ۲۹صندوق دیگر ثابت است.  
هادی فدایی می افزاید: در شهرستان ساوه و زرندیه ۳۰ نامزد این دوره از انتخابات خانه ملت شدند که ۲۸نفر مرد و دو نامزد زن هستند.  
وی خاطرنشان می کند: به واسطه تعامل هیات اجرایی، نظارت و همه عوامل برگزاری انتخابات، تمام امکانات و تجهیزات   فراهم شده است تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهترین و سالم ترین نحو برگزار شود و تمام تمهیدات لازم نیز به لحاظ امنیتی و اجتماعی و تردد خودروها اندیشیده شده است.
فدایی بیان می کند: مردم شهرستان زرندیه همواره ثابت کرده اند پشتوانه نظام و دولت هستند و انتطار می رود گرمتر از سنوات گذشته در انتخابات خانه ملت مشارکت پرشور داشته باشند و با  اشتیاق وصف ناپذیر خود در پای صندوق های رای بهترین ترین انتخاب را داشته باشند. 

60 صندوق در خنداب پیش بینی شده است

فرماندار شهرستان خنداب نیز از پیش بینی ۱۹ صندوق سیار و ۴۱ صندوق ثابت در این شهرستان خبر می دهد.

علی حاج علی بیگی با اشاره به فرارسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار می کند: در شهرستان خنداب در مجموع ۶۰ عدد صندوق اخذ رای پیش بینی و تهیه شده که از این تعداد ۱۹ عدد بطور سیار و ۴۱ صندوق ثابت است.

حاج علی بیگی می افزاید: در این شهرستان در مجموع ۴۵هزار نفر واجد شرایط رای هستند.

فرماندار خنداب از همه مردم خداجوی شهرستان دعوت کرد که امروز در پای صندوق های رای حضوری پرشور داشته باشند.   

جمع آوری آرای دلیجانی ها در ۴۳ شعبه 

فرماندار دلیجان نیز از پیش بینی ۴۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

سیامک سلیمانی اظهار می کند: از ۴۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان ۲۴ شعبه در دلیجان و مابقی در نراق پیش بینی شده است.
وی ادامه می دهد: همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پرشور انتخابات پیش‌بینی شده است. 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات خانه ملت مقام معظم رهبری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات خانه ملت فرماندار شهرستان پای صندوق های رای شهرستان شازند مردم در انتخابات شهرستان کمیجان استان مرکزی صندوق سیار پیش بینی شده شعبه اخذ رای صندوق ثابت اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند