Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:03:46 GMT

استاندار گیلان رأی خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۹۱۸

استاندار گیلان رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرنگار مهر، «ارسلان زارع» استاندار گیلان در ساعات ابتدایی صبح جمعه با آغاز فرآیند رأی گیری با حوزه در شعبه اخذ رأی میدان شهدای ذهاب برگه رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه عزم راسخ ملت بزرگ ایران برای شرکت در همه رویداد سیاسی و جشن ملی برای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: از همه حوزه انتخابیه استان از نخستین دقایق آغاز رأی گیری شاهد حضور پرشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در همه صحنه‌ها انقلاب اسلامی و رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی و انتخابات‌های باشکوه در راستای حقوق شهروندی خود از جمله مردم پیشتاز بودند، افزود: از همه شهروندان گیلانی در خواست می‌شود که در ساعات اولیه صبح به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی آگاهانه و مؤثر خود را به صندوق بیاندازد.

زارع در ادامه حضور ارزشمند مردم زمینه ساز توسعه استان و کشور می‌شود، گفت: این حضور ضریب امنیت ملی و تقویت انسجام ملی و ناامیدی دشمنان و مخالفان نظام انقلاب اسلامی را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شریف و هوشیار و آگاه گیلان همانند ادوار گذشته این بار هم حضور حماسی خواهند داشت.

زارع با بیان اینکه استانداری وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارد پیش بینی‌ها لازم طبق فرآیند روز شمار انتخابات صورت گرفته و تمام تمهیدات لازم پیش بینی شده است، گفت: در نخستین دقایق فرآیند از دو هزار و ۵۵۹ و یک شعبه اقلیت‌های همه عوامل و مجریان حاضر و کار رأی گیری را آغاز و بر آن نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته به دلیل وجود شرایط مساعد و نگرانی‌های از قطع ارتباطات داشتیم که خوشبختانه مشکلی نداریم در امنیت و سلامت کامل برگزاری می‌شود آنچه که مهم است حضور حداکثری ملت است.

کد خبر 4858163

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع انتخابات 98 استان گیلان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس قزوین گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این راستا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است

کد خبر 6085098 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • ۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • طرح های دانش بنیان حمایت می شوند
  • لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان
  • قهرمانان مسابقات جام برترین‌های دارت کشور مشخص شدند