Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:06:01 GMT

رای هر گناوه ای تیری به قلب دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۹۳۴

رای هر گناوه ای تیری به قلب دشمنان است

غلامرضا مهرجو روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ۷۱ شعبه برای رای گیری مردم این شهرستان پیش‌بینی شده که باحضور عوامل اجرایی بر روی رای دهندگان باز شد.

وی اظهارداشت: از دقایق اولیه صبح امروز مردم شهرستان گناوه با حضور در محل شعب اخذ رای آمده اند تا  یک بار دیگر تعیین کننده سرنوشت خود و کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه گفت: مردم این شهرستان همانگونه که بارها وفاداری خود را به نظام هرگاه نیاز به آنان بوده نشان دادند، در این دوره از انتخابات نیز باحضور پرشور و شعور خود  حماسه‌ای بیاد ماندنی خلق خواهند کرد.

وی افزود: ۶۷ هزار و ۹۳۲ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

مهرجو اضافه کرد: تعداد ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات این شهرستان مشارکت دارند.

حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر  شامل ۴ حوزه  که  " بوشهر، گناوه و دیلم" یکی از آنها است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر انتخابات جمهوری اسلامی قلب انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است