Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: اضافه‌کردن تجهیزات حداقل‌کاری است که می‌توان برای ورزشکاران انجام داد، زیرا آنان از دوچرخه‌های قدیمی استفاده می‌کنند. تاریخ انتشار: 08:47 - 02 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۷۹۶۵

محمود پراش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص به تعویق افتادن مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد تا مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نکنم این موضوع به ضرر ما باشد. البته در بخش آقایان چون هوای کشور مالزی شرجی است مسئولان ما این درخواست را داده‌اند تا رقابت‌ها در ایران برگزار شود که اگر این اتفاق رخ بدهد، خیلی خوب خواهد شد.

وی ادامه داد: طیق برنامه از ده اسفند مرحله تازه‌ای از اردوهای تیم ملی را برای مسابقات پیش‌رو آغاز خواهیم کرد. منتظر این هستیم تا تکلیف قهرمانی آسیا مشخص شود. چون دو ماه پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا المپیک را داریم و باید بهترین برنامه‌ریزی را برای حضوری موفق در المپیک داشته باشیم.

مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در خصوص اینکه آیا پیش از المپیک برنامه‌ای برای تیم ملی تدارک دیده است یا خیر، تصریح کرد: این مسئله به شرایط اقتصادی فدراسیون دوچرخه‌سواری بر می‌گردد چه تدارکاتی برای ما داشته باشد. اگر به دنبال عبور از خط پایان المپیک هستیم باید بتوانیم اردوی برون مرزی باکیفیت و در کنار آن مسابقات تک مرحله‌ای حضور پیدا کنیم. خوب نتیجه‌گرفتن در المپیک سخت نیست.

پراش افزود:  در شرایطی که نتایج دوچرخه‌سواری خوب نیست بخواهیم رکابزنان را سرزنش کنیم همین چند نفر هم که در دوچرخه‌سواری هستند، کنار می‌روند. به هر حال دوچرخه‌سواری در شش ماه که افت نکرده است بلکه خیلی وقت است که زنگ خطر آن به صدا در آمده و اکنون هم به اینجا رسیده است. شرایط اقتصادی هم روی دوچرخه‌سواری تاثیر گذاشته است. اگر حمایت شویم، می‌توانیم شرایط را عوض کنیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی تجهیزات و امکانات جدید به رشته دوچرخه‌سواری اختصاص خواهد یافت، توضیح داد: چند دستگاه دوچرخه باید توسط مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری خریداری شود تا پیش از المپیک به ورزشکاران داده شود تا با آن تمرین کنند و به شرایط آنها عادت کنند. اضافه‌کردن تجهیزات حداقل‌کاری است که می‌توان برای ورزشکاران انجام داد، زیرا آنان از دوچرخه‌های قدیمی استفاده می‌کنند.

مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در پاسخ به این سوال که کدام ورزشکار به المپیک می‌رود، گفت: برای رفتن به المپیک شش یا هفت نفر قابلیت اعزام به توکیو را دارند. تصمیم داریم بهترین فرد را برای المپیک استفاده کنیم و حضور در تورهای بین‌المللی این فرصت را به ما می‌دهد تا شخص مورد نظر را راحت‌تر مشخص کنیم. اگر شرایط اقتصادی فدراسیون اجازه دهد، مدنظر داریم مسابقه‌ای در اسپانیا یا ایتالیا داشته باشیم. ان‌شاءالله مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بهترین شرایط را برای ما فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: لغو مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جاده آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود پراش دوچرخه سواری المپیک توکیو قهرمانی آسیا دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی