Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ نسبت به انتخاب نیروهای خدماتی برای نظافت ساختمان‌ها و منازل هشدار داد.

سردار علیرضا لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت برخی از نیروهای خدماتی و نظافتی در روزهای پایانی سال و خانه تکانیهای نوروزی گفت: این مساله گرچه در روزهای پایانی سال افزایش می یابد اما هشدار ما تنها مختص به این ایام نیست و مربوط به تمام روزهای سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا همکاران من در پلیس آگاهی تهران بزرگ دو باند را که در پوشش نظافتچی اقدام به شناسایی منازل و کپی کردن کلید این خانه‌ها کرده و در فرصتی مناسب دست به سرقت زده بودند، شناسایی و اعضایش را دستگیر کردند.


وی ادامه داد: ممکن است افرادی در پوشش نظافتچی، نیروی خدماتی، پرستار و ... وارد منازل شهروندان شده و در فرصتی مناسب با سوءاستفاده از غفلت یا نبود صاحبخانه اقدام به کپی کردن کلیدها کرده و بعدها دست به سرقت بزنند، از این رو پلیس آگاهی به شهروندان هشدار می دهد که اولا برای استفاده از نیروهای خدماتی حتما از شرکت‌های معتبر، دارای مجوز و ترجیحا دارای سابقه فعالیت طولانی کمک بگیرند و ثانیا تحت هیچ شرایطی در زمان حضور این افراد در خانه، خانه را ترک نکرده و در مورد ساعات حضور یا عدم حضور خود در خانه صحبت نکنند.


لطفی در عین حال از برگزاری جلسات مشترک پلیس با متولیان شرکت های خدماتی نیز خبر داد و گفت: ما در این جلسات نکات مورد نظر و هشدارهای لازم را به این شرکتها نیز ارائه کردهایم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس آگاهي شرکت خدمات نظافت دستگيري نیروهای خدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند