Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز جمعه پس از اخذ رای خود در مسجد انگجی تبریز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یازدهمین دوره انتخابات همزمان با سایر نقاط کشور در جای جای استان آغاز شده و از همان لحظات اولیه مردم با اشتیاق و علاقه در  پایه صندوق رای حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه زمان قانونی رای دهی ۱۰ ساعت است، گفت: در صورت تمدید از سوی وزارت کشور تا حدکثر ۱۲ شب رای گیری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی از شهروندان درخواست کرد: در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند و به ساعات پایانی رای دهی موکول نکنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام مراحل انتخابات به جز شمارش آرا الکترونیکی است، افزود: در تمام شعب دستگاه احراز هویت مستقر شده و هر آن و هر لحظه تعداد آرا مشخص است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار ۲۹ بهمن با مردم آذربایجان گفت: از هر زمان دیگری به مشارکت حداکثری مردم نیازمندیم چرا که دشمنان به دنبال سست کردن اراده مردم هستند.

وی افزود: هر زمان که دشمن تهدید کرده جواب عکس گرفته چرا که ملت ایران روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی دارند.

پورمحمدی اظهار کرد: این انتخابات یکی از پایه های جمهوریت نظام است و در هیچ جای دنیا، آرای مردم تا این حد مهم نیست و مشارکت در هیچ جای دنیا تا این اندازه بالا نیست .

وی گفت: آینده جوانان و نسل آینده با حضور در پای صندوق و مشارکت مردم سالاری، رقم خواهد خورد و نباید بی تفاوت باشیم.

وی اعلام کرد: ۶۲ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در ۱۳ حوزه  انتخابیه استان آموزش دیده اند.

آذربایجان شرقی با بیش از چهار میلیون نفر جمعیت  ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و در این دوره ۳۰۰ داوطلب برای کسب این کرسی ها رقابت می کنند.

انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ امروز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور آغاز شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی برای این منظور ارائه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند