Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ همزمان با سراسر کشور رأی‌گیری در ۵ حوزه انتخابیه استان کردستان آغاز شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، دقایقی پیش در ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور رأی‌گیری در 5 حوزه انتخابیه استان کردستان آغاز شد.

استان کردستان با 10 شهرستان، 32 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر جمعیت دارای 95 نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در 5 حوزه انتخابیه بوده که از این استان 6 نماینده به مجلس یازدهم شورای اسلامی راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین خوش‌اقبال، رئیس ستاد انتخابات استان کردستان به خبرنگار تسنیم گفت: تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان کردستان یک میلیون و 200 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که 58 هزار و 240 نفر رأی‌اولی‌ محسوب می‌شوند.

وی افزود: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 1234 شعبه اخذ رأی در سراسر استان کردستان پیش‌بینی شده که از این تعداد، 632 شعبه ثابت و 602 شعبه سیار است.

فرمانده قرارگاه سپاه کردستان: مشارکت بالای مردم در انتخابات‌ توطئه‌های دشمنان را ‌خنثی می‌کند / دشمن خیر ‌مردم ایران ‌را نمی‌خواهد‌6 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت انتخابات کردستان را بر عهده دارند / دستگیری 3 متخلف انتخاباتی‌

براساس مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم همه مردم سراسر استان کردستان اعم از شیعه و سنی از ساعت اولیه صبح امروز با شور و هیجان در پای صندوق‌های رأی، برای خلق حماسه‌ای ماندنی حضور یافته‌اند.

استان کردستان دارای 5 حوزه انتخابیه و 6 کرسی نمایندگی در خانه ملت است که شهرستان‌های «سنندج، دیواندره و کامیاران» دارای دو نماینده؛ «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» هر کدام یک نماینده دارند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس استان کردستان حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس جوهری با اشاره به تلاش ۲۰۰ روزه دست اندرکاران و عوامل و مسؤولان برگزاری مرحله نخست انتخابات، افزود: تمام برنامه ریزی‌ها به بهترین شکل اجرایی و انتخابات در استان تهران با تعامل بسیار بالا، حضور چشمگیر مردم و بدون کوچک‌ترین چالش و تنش برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت:در دو حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است و ۲۱ اردیبهشت این انتخابات در استان تهران برگزارمی شود.

آقای جوهری همچنین گفت: دو گروه می‌توانند در دور دوم رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند گروه اول کسانی هستند که در دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه (تهران یا ورامین) رأی داده اند و گروه دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور شرکت نکرده و رأی نداده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه آمار همه افراد شرکت کننده در دور اول انتخابات ثبت شده و در صورت مراجعه به صندوق این مورد مشخص می‌شود، گفت: افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غیر از تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، قرچک و پیشوا رأی داده باشند نمی‌توانند در این دو حوزه رأی دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج