Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضریب ملی امینت کشور را ارتقا می‌دهد و باعث ناامیدی مخالفان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

ارسلان زارع امروز در دقایق نخست آغاز فرآیند رای گیری یازدهمین انتخابات دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه شماره ۱ اخذ رای واقع در میدان شهدای ذهاب رشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهمترین پیام انتخابات عزم راسخ ملت ایران برای شرکت در همه رویدادهای بزرگ سیاسی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با بیان اینکه انتخابات جشن ملی برای ارتقای آرمان‌های اسلامی است، افزود: حسب گزارش از همه حوزه‌ها در سراسر استان از نخستین دقایق آغاز رای گیری شاهد حضور پرشکوه مردم هستیم.

زارع بیان کرد: مردم آگاه گیلان همواره در همه صحنه‌های انقلاب و رویدادهای سیاسی، اجتماعی و خصوصا انتخابات‌ها در راستای حقوق شهروندی از جمله مردم پیشتاز کشور عزتمن ایران بوده‌اند که این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: از همه بیینندگان و هم استانی‌های نجیب، شریف و آگاه گیلان دعوت می‌کنم در همین ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند و رای آگاهانه و موثر خود را به صندوق بیاندازند.

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور ارزشمند مردم در انتخابات زمینه ساز توسعه استان و کشور خواهد بود، تصریحخ کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضریب ملی امینت کشور را ارتقا می‌دهد و باعث ناامیدی مخالفان و دشمنان نظام مقدس جمهورثی اسلامی ایران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته باشند انتخابات در امنیت کامل برگزار می‌شود، بیان کرد: مردم شریف، هوشیار و آگاه گیلان همچون ادوار گذشته در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور موثری خواهند داشت.

زارع با بیان اینکه ۴۵۰۰۰ نفر مجری برگزاری انتخابات در گیلان هستند، خاطرنشان کرد: استانداری، وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها وظیفه برگزاری انتخابات را طبق قانون برعهده دارند، طبق زمانبندی وزارت کشور همه پیش بینی‌های لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشکوه انجام شد و اقدامات مورد نیاز هم انجام گرفت.

وی ادامه داد: در همان نخستین دقایق آغاز رای گیری در همه شعب همه عوامل اجرایی و ناظرین در شعب اخذ رای حاضر بودند و به صورت آنلاین رصد می‌شوند، علی‌رغم شرایط نامساعد جوی طی چند روز اخیر، خوشبختانه مشکل خاص ارتباطی نداشتیم.

به گزارش ایسنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود. گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳  نفر واجد شرایط شرکت هستند که از این تعداد؛ ۹۱ هزار و ۱۴۹۸ نفر رأی اولی به شمار می روند. ۲۵۵۹ شعبه اخذ رأی نیز در استان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۶۵۴ شعبه روستایی و ۹۰۵ شعبه شهری است و از مجموع این تعداد؛ ۲۲۱۴ شعبه ثابت و ۳۴۵ شعبه سیار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، آیت الله محمد باقر محمدی لائینیامروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری بمناسبت روز ارتش با بیان این که امروز بار دیگر ابهت آمریکا شکسته شده است، گفت: ارتش و سپاه با وحدت قدرت بازدارندگی را بوجود آورده اند. شکستن این ابهت با شجاعت نیروی‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی و سپاه همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران با وحدت و وفاداری ملت است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه با تجهیزات پیشرفته و کامل در حوزه امنیت خودکفایی گام‌های بزرگی برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را بوجود آورده اند، ادامه داد: عملیات موشکی و پهپادی انتقام جویانه علیه رژیم صهیونسیتی، مدیون وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ساری، وحدت را نقش محوری در دفاع از مرزهای کشور توصیف کرد و گفت: امروز میدان و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با وحدت همه مردم و مسوولان به درستی عمل می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق بزدلانه بوده و انتقام سخت به عنوان حق مسلم ملت ایران نیز گرفته شده است.

ا

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر نیز در این مراسم با اشاره به این که امروز نهال انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان اسلام فراگیر شده است، گفت: ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران از دوران انقلاب تا کنون با جان نثاری در زمین، هوا و دریا، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را حفظ و گسترش داده است.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با بیان اینکه ارتش در همه عرصه‌های نظامی و انتظامی و به ویژه در ساخت تجهیزات مدرن و پیشرفته پیشگام است، گفت: این نیروی مسلح در محافظت از مرزهای دریایی، ساحلی و اقیانوسی برای واردات و صادرات ایران نقش محوری دارد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار مسلمین جهان اسلام شده است، امروز شناورهای دریایی ساخت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه آب‌های آزاد دنیا رخ نمایی می‌کند.

امیر دریادار دوم شفقت گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام قد با در دست گرفتن جانشان آماده دفاع، مقاومت و مقابله با هرگونه تهاجم و حمله است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896251

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام