Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: همانطور که مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی خوش درخشیدند و رستاخیزی به پا شد، امیدواریم با همان روحیه و انگیزه در پای صندوق‌های رأی هم حضور پیدا کنند و رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رأی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: امیدوارم مردم خوب و عزیز ما به‌خصوص کرمانی‌ها با حضور پررنگ خود در انتخابات سرنوشت‌ساز امروز روز خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: حقیقتا گلزار شهدای کرمان همان‌طور که در طول تاریخ بعد از انقلاب همیشه از مراکز معنوی و مورد توجه دل‌ها و قلب‌ها بوده به‌خصوص این روزها که شاهد آرمیدن یکی از بزرگترین افتخارات ایرانی‌ها و کرمانی‌ها است، حال و هوای دیگری پیدا کرده و مردم هم در صفوف به هم فشرده منتظرند ادای احترامی به شهید سلیمانی داشته باشند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: حضور جدی مردم پای صندوق‌های رأی یعنی دخالت مستقیم در سرنوشت خودشان و رقم زدن چهار سال سرنوشت کشور در یکی از ارکان نظام که مجلس است که قوانین مناسب کشور را در توسعه و پیشرفت باید تصویب کند امیدواریم امروز خروجی این باشد که اصلح انتخاب شود.

وی بیان داشت: هر چه مجلس نماینده‌های قوی‌تری داشته باشد اقتدار بیشتری دارد و هر چه پشتوانه مردمی قوی‌تری داشته باشد قوی‌تر خواهد بود، انتخاب اصلح هم ممکن است گاهی دو نفر به هم نزدیک باشند اما در کلان کشور فاصله کم هم می‌تواند خیلی قابل توجه باشد لذا تاکید می‌کنم به مردم تا می‌توانند انتخاب اصلح داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: همانطور که مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی خوش درخشیدند و رستاخیزی به پا شد، امیدواریم با همان روحیه و انگیزه در پای صندوق‌های رأی هم حضور پیدا کنند و رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند.

انتهای پیام/80017/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کرمان نماینده ولی فقیه تشییع پای صندوق های رأی پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد