Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره) رأی خود را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای خبرگان رهبری به صندوق انداختند.

آیت‌الله خامنه‌ای سپس در جمع خبرنگاران حاضر شدند و فرمودند: اولاً روز انتخابات، روز جشن ملی است؛ این جشن را به همه هم‌میهنان عزیز در سراسر کشور تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیاً روز احقاق حق مدنی ملت است. ملت امروز رأی می‌دهند و با شرکت خود در اداره امور کشور مشارکت می‌کنند. ثالثاً یک تکلیف شرعی است.

رهبر انقلاب افزودند: انتخابات متضمن منافع ملی کشور است. هر کسی که به منافع ملی کشور علاقه‌مند است، در انتخابات شرکت می‌کند.

ایشان ادامه دادند: توصیه من این است که مردم با همت حرکت کرده و به اشخاص مورد نظر خود رأی بدهند و این کار را هر چه زودتر انجام دهند؛ رأی دادن را به آخر شب یا آخر وقت موکول نکنند. در نیمه اول روز رأی دهند تا جمعیت در ساعات پایانی متراکم نشوند.

آیت‌الله خامنه‌ای توصیه کردند: در هر شهر مردم به تعداد نامزد‌های آن شهر رأی بدهند. به عنوان مثال در تهران به ۳۰ نفر رأی دهند و اسم ۳۰ نفر را بنویسند؛ این امر به تشکیل مجلس قوی کمک می‌کند. از خداوند می‌خواهم به ملت ایران توفیق و خیر بدهد و رحمت و برکت خود را بر ملت ایران نازل کند و این انتخابات را نیز مایه خیر و برکت برای کشور قرار دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رهبر انقلاب انتخابات مجلس تکلیف شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب

منبع: دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای

 

 

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • منظومه اقتصادی رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌ها
  • لذت یک رکوردشکنی ادبی و اشعاری که ذوق آقا را به همراه داشت
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم