Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا: آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق جمع آوری آرا در مصلی کرج افزود: این انتخابات مانند سال های گذشته نماد وحدت ملی و مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کرج در ادامه از تمام دست اندرکاران انتخاباتی از جمله امور اجرایی، امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ماهها قبل در تدارک این مهم بودند قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از نامزدهای انتخاباتی که برای گرم شدن شور انتخابات نیز حضور یافتند قدردانی می شود.

وی توصیه کرد: پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج باید همراهی و وحدت مانند همیشه حفظ شده و پای بند نتیجه انتخاباتی باشیم که توسط مردم صورت گرفته است.

در شهرستان کرج ۷۰۴ شعبه ، فردیس ۱۵۶ شعبه بعلاوه یک شعبه برای اقلیت های مذهبی ، شهرستان اشتهارد ۴۸ شعبه ، شهرستان ساوجبلاغ ۱۴۳ شعبه ، نظرآباد ۹۹ شعبه و طالقان ۴۹ شعبه فعال شده است.

۲۳ هزار نیروی اجرایی و امنیتی انتظامی به عنوان دست اندرکار انتخابات استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

تعداد واجدان شرایط برای رای دادن در استان البرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر بوده که از این تعداد ۸۷۹ هزار و ۲۰۹ نفر مرد و ۸۷۱ هزارو ۳۸۱ نفر زن هستند.

تعداد رای اولی های استان البرز ۸۵ هزار و۲۷۷ نفر است که از این تعداد ۴۳ هزارو۴۸۳ نفر مرد و ۴۱ هزار و ۷۹۴ نفر زن می باشند.

استان البرز با ۲ حوزه انتخابیه و ۶ شهرستان ، جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد .

این استان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که از بین ۱۱۵ نامزد مشخص خواهند شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور آغاز شد.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی زواریان اظهار کرد: دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات به عنوان بخشی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۵۰ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار کلات بیان کرد: پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته ۶ شعبه اخذ رأی حذف یا در دیگر شعب ادغام شد و در نهایت فعالیت ۴۴ شعبه اخذ رأی با حضور حدود ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری دور دوم انتخابات برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ شمار واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۹ هزار نفر بود، اما بر اساس آمار جمعیت ساکن در شهرستان شمار واجدان شرایط رأی دادن ۲۳ هزار نفر است.

زواریان افزود: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات با برپایی ۴۴ شعبه اخذ رأی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085043

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد