Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برخی شهرستان‌های واقع در شرق گلستان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند که با وجود بارش‌های شب گذشته که تا صبح امروز ادامه داشت و بیشتر به شکل باران بود، اما با تلاش نیروهای راهداری و استقرار آنها در جاده‌ها بویژه در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور، هم اکنون تمامی راه‌های این منطقه باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه که حوزه فعالیت آنها برخوردار از مناطق کوهستانی و صعب‌العبور است همچنین اعلام کردند که تمامی شعب اخذ رای پیش بینی شده در این مناطق مستقر شده و راس ساعت هشت کار رای گیری از مردم را همزمان با دیگر نقاط کشور آغاز کردند.

به گفته این مسوولان، به رغم بارندگی در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور شرق استان گلستان بویژه محور خوش ییلاق در آزادشهر، جاده النگ به شاهرود در رامیان، جاده پارک ملی گلستان در گالیکش و مناطق کوهستانی این شهرستان‌ها و شهرستان‌های مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه هیچ مشکلی در تردد یه وجود نیامده است.

به گزارش ایرنا، منطقه شرق استان گلستان دارای هفت شهرستان است که ۶ شهرستان نام برده شده آن دارای مناطق کوهستانی یا صعب‌العبور می‌باشند و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر ایران اسلامی در ۶۸۹ شعبه اخذ رای مستقر درسه حوزه انتخابیه اصلی این خطه و برخی حوزه‌های فرعی آنها ، هم اکنون بدون هیچ مشکلی درحال انجام است.

گنبدکاووس، "رامیان و آزادشهر" و "مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه" سه حوزه انتخابیه منطقه شرق گلستان هستند که در گستره جغرافیایی معادل دوم سوم وسعت و نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری این استان شمالی کار رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام می‌دهند.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که دو نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر از علی‌آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبدکاووس رامیان مینودشت انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان گالیکش مراوه تپه آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبدکاووس رامیان مینودشت انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان گالیکش مراوه تپه آزادشهر کلاله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبدکاووس رامیان مینودشت انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان گالیکش مراوه تپه آزادشهر کلاله مجلس شورای اسلامی کلاله و مراوه تپه مناطق کوهستانی حوزه انتخابیه صعب العبور یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد در بسیاری از شهرستان‌ها و نقاط استان سیل جاری شد، به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زد و شش محور استان نیز مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، باران‌های سیل‌آسای روز و شب گذشته در بیشتر مناطق استان یزد، سبب بروز سیل در بیشتر مناطق شده و سبب مسدودی راه‌ها و خسارت به زیرساخت‌ها شده است؛ این بارش‌های رگباری هم‌اکنون در شهر یزد و بسیار از مناطق استان در حال وقوع است.

هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌ها تا فردا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است و مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

جاری شدن سیل در جاده خضرآباد استان یزد سیل روستای هامانه دهستان کذاب جاری شدن سیل در محدوده پروژه باند دوم یزد طبس

کد خبر 747477

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی