Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: رأی گیری در شعب اخذ رأی گیلان همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه دوم اسفندماه در شعب اخذ رأی آغاز شد. به رغم هوای بارانی روزهای گذشته در استان گیلان از صبح امروز شاهد هوای نیمه ابری و آفتابی در اکثر مناطق استان هستیم.

از همان ساعات ابتدایی برخی از شعب اخذ رأی در استان گیلان شاهد شور خاصی هستند که نشان دهنده ثبت حماسه‌ای دیگر از سوی گیل زنان و گیل مردان دیار میرزا کوچک جنگلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمانی که در طول چهل سال گذشته نشان داده‌اند با بصیرت و هوشیاری در زمان‌های حساس در صحنه‌ها حضور یافته و عشق، ارادت و پشتیبانی خود را از این انقلاب و نظام را به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان در گفتگویی با اشاره به رقابت ۱۸۲ داوطلب در ۱۱ حوزه انتخابیه برای تصاحب ۱۳ کرسی استان رقابت می‌کنند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۹ نفر مرد و ۲۳ نفر زن هستند.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه در مجموع ۴۵ هزار نفر در استان گیلان برای برگزاری انتخابات مشارکت می‌کنند، افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نمایندگان فرمانداران، عوامل انتظامی، بازرسی و ۱۵ هزار نفر جز عوامل نظارتی هستند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه در استان گیلان دو هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رأی برقرار است، ادامه داد: ۳۴۵ شعبه سیار و یک شعبه اخذ رأی در بندرانزلی ویژه برای اقلیت‌های دینی است.

قاسم نژاد یاد آور شد: در استان گیلان یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۹۱ هزار و ۴۰۰ نفر رأی اولی بوده که در میان آنها بیش از ۴۶ هزار نفر پسر و مابقی دختر هستند.

وی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بیش از ۶۴ درصد مردم گیلان در انتخابات شرکت کرده‌اند که بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در امر نظارت بر روند انتخابات مشارکت دارند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: از این تعداد ۱۱ هزار ناظر ثابت و بیش از ۵۰۰ ناظر سیار هستند.

قاسم نژاد با تاکید بر برخورد با هرگونه تخلف و با بیان اینکه در انتخابات امسال احراز هویت‌ها الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: استفاده از این روش از بروز هر گونه تخلف جلوگیری خواهد کرد.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای اینکه رأی دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند، افزود: واجدین شرایط شرکت در انتخابات، می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی برای رأی دادن به شعبه‌های اخذ آرا مراجعه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان انقلاب و نظام زنان شرکت در انتخابات عشق انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان گیلان هزار نفر اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند