Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از ۲۸۰ هزار نفر از نیرو‌های پلیس برای تأمین انتخابات در آماده‌باش هستند به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ایوب سلیمانی در تشریح اقدامات نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: از دو ماه پیش، قرارگاه‌های فرعی انتظامی امام علی (ع) را تشکیل دادیم و با بسیج تمام امکانات و ظرفیت نیروها، همکاری تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان، تمام مقدمات و تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات آماده کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: در این زمینه ضمن تأمین اشراف لازم، رصد و پایش تمام تحرکات و اتفاقات از مرز تا مرکز، اقدامات و مأموریتهایمان را اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.

وی با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن، ادامه داد: بیش از ۲۸۰ هزار نفر از نیرو‌های پلیس در آماده‌باش هستند که از این تعداد بیش از ۱۸۰ هزار نفر برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی و سر صندوق‌های رأیگیری، پیش‌بینی شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد: بیش از ۴۰ هزار نیرو مسئول تأمین امنیت محیط‌های پیرامونی شعب اخذ رأی اعم از محله‌ها، معابر، محور‌های شهری و برون‌شهری هستند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ هزار نفر از ۲۸۰ هزار نیروی در آماده‌باش پلیس را به عنوان نیروی "احتیاط ضربتی" در نقاط مختلف کشور در نظر گرفته‌ایم تا در صورت مواجه شدن با هر گونه تحرک ضد امنیتی، این نیرو‌ها بلافاصله وارد عمل شده تا در کوتاه‌ترین فرصت ممکن با هرگونه عامل ناامنی مقابله کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی نداشتیم و تمام شرایط و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، باشکوه و بیادماندنی مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌ها و تیم‌های پلیس در راستای تأمین امنیت انتخابات از امروز در آماده‌باش کامل هستند، بیان کرد: این آماده‌باش و فعالیت نیرو‌های پلیس تا پایان برگزاری انتخابات و بدرقه صندوق‌های اخذ رأی به محل‌های تعیین شده توسط وزارت کشور برای شمارش آرا، ادامه دارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ان‌شاءلله مردم بار دیگر با حضور پر شور و بی‌نظیر و شرکت در انتخابات، مثل همیشه باعث دلگرمی و شادی دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی بیشتر دشمنان خواهند شد و بار دیگر، یک انتخابات بیادماندنی از لحاظ حضور مردمی و امنیتی را شاهد خواهیم بود.

سلیمانی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی وظایف خود را به نحو اکمل انجام می‌دهد، گفت: از مردم و طرفداران داوطلبان انتخابات، صمیمانه و خاضعانه درخواست داریم با پلیس همکاری کنند، به شایعات توجه نکنند و از رفتار‌های التهاب‌آفرین و تنش‌زا که زمینه ایجاد ناامنی است، پرهیز کنند.

جانشین فرمانده ناجا در توصیه به مردم، گفت: مردم با مشاهده هرگونه عامل ناامن‌ساز، موضوع و مراتب را به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که فرزندانشان در نیروی انتظامی، هوشیار و بیدار با هر عامل ناامنی مقابله می‌کنند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره روند گزارش تخلفات به وزارت کشور، اظهار کرد: تمهیدات و اقدامات لازم را در این رابطه انجام دادیم، سطح‌بندی پهنه کل کشور (شهرها)، از طرفی تهیه اطلس امنیتی کشور، اطلس مشارکت مردمی و اطلس التهابات یا تنش‌ها از جمله این اقدامات است.

این مقام انتظامی از بررسی و احصاء هرگونه احتمال ناامنی خبر داد و خاطرنشان کرد: بر شرایط اشراف کامل داریم و خوشبختانه تاکنون مشکلی وجود نداشته و شاهد خسارات به اماکن یا اموال عمومی در جریان برگزاری انتخابات نبوده‌ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امنیت انتخابات نیروی انتظامی صندوق رای شعبه اخذ رای برگزاری انتخابات جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیرو های پلیس برای برگزاری آماده باش تأمین امنیت ۲۸۰ هزار هزار نفر نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش

 به گزارش جام جم آنلاین، محمد مهدی سجادی درباره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده عنوان کرد: شرایط اکنون در این مناطق نرمال است و امدادرسانی در مناطق سیل زده ادامه دارد.

وی درباره اینکه تاکنون به چند خانوار امداد رسانی شده است؟ بیان کرد: تاکنون بحث ارزیابی و امداد رسانی ۲۴۲ روستا انجام شده و می‌توان گفته به ۹۱۷۰ خانوار در مناطق سیل‌زده امداد رسانی شده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان درباره اینکه آیا روستایی باقیمانده که امدادرسانی به آن صورت نگرفته باشد؟ نیز بیان کرد: چند روستای محدود باقیمانده که از طریق بالگرد‌های هلال احمر بحث امدادرسانی و رساندن مواد غذایی و پتو به آن‌ها انجام می‌شود.

سجادی یادآور شد: در برخی مناطق در حریم رودخانه‌ها خانه سازی شده است و برای برطرف شدن کامل مشکلات آن‌ها باید سطح آب پایین بیاید.

 وی با اشاره به اینکه تا به امروز برای کمک رسانی به مناطق سیل زده ۱۸۴ سورتی پرواز انجام شده است، گفت: امدادرسانی به ۴۵ روستا به کمک بالگرد‌های هلال احمر انجام شده است.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۶۶۳ چادر، ۴۵۰۰ تخته پتو، ۲۷۵۰ موکت و ۹۰۰۰ سبد غذایی بین اهالی مناطق سیل‌زده توزیع شده است.
به گفته سجادی ۶۱ نفر نیز از ابتدای حادثه سیلاب تاکنون از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر نجات داده شده‌اند.

‌وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر با بخشداران، دهیاران و فرمانداران در ارتباط است، عنوان کرد: اگر درخواستی از سوی آن‌ها اعلام شود هلال احمر وارد عمل خواهد شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان درباره اینکه شهروندان برای کمک بهتر است چه اقلامی تهیه کنند؟ نیز توضیح داد: بحث مدیریت بحران در منطقه فعال است و گروه‌های جهادی، سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این خصوص فعال شده‌اند. با این حال اگر شهروندان قصد کمک دارند می‌توانند با تامین اقلامی مانند کنسرو، روغن، ماکارونی، رب، روغن و برنج بخشی از نیاز‌های مردم آسیب دیده را تامین کنند.

سجادی درباره اینکه آیا احتمال تکرار خطر و سیلاب تا پایان هفته وجود دارد؟ نیز بیان کرد: احتمال صدور هشدار با سطح زرد وجود دارد، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است، با این حال جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در پاسخ به این پرسش که آیا در مناطق سیل زده بحث آلودگی منابع آب مطرح است؟ نیز عنوان کرد: بحث کلرزنی و تصفیه آب از سوی نهاد‌های مسئول در حال انجام است. در این بین مسئله کدورت آب مطرح است که این مشکل نیز در حال برطرف شدن است و البته توزیع آب معدنی نیز در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسیده است؟
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند